1403/01/31
رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی خبر داد؛

27 اردیبهشت، برگزاری آزمون حضوری از شرکت کنندگان در دوره های مربیگری بین المللی فیتنس

رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی اعلام کرد دوشنبه هفته آینده آزمون حضوری از شرکت کنندگان در دوره مربیگری بین المللی فیتنس اخذ خواهد شد.

آیت ارجمند در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، شرکت کنندگان در دوره مربیگری بین المللی فیتنس در بخش آقایان و بانوان که در فروردین ماه در این کلاس ها حاضر بودند، باید دوشنبه هفته آینده 27 اردیبهشت ماه با حضور در محل فدراسیون در آزمون حضوری شرکت کنند.

وی ادامه داد: انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی فایل مباحثی که در این کلاس ها توسط مدرسان تدریس شده را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد تا آن ها آمادگی حضور در این آزمون ر اداشته باشند.

رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی در پایان گفت: شرکت کنندگان توجه داشته باشند که در روزهای آینده از سوی مسئولان فدراسیون با آن ها تماس به عمل می آید و طبق جدول زمانبندی ساعت حضور هر فرد به وی اعلام می شود و هر شرکت کننده باید دقیقا در همان ساعت در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شود.

گفتنی است؛ فایل های تدریس شده از سوی مدرسان کلاس های مربیگری بین المللی فیتنس در قالب 7 فایل PDF در پیوست همین مطلب قابل دسترسی است.