1403/01/31

داستان جالب زندگی قهرمان البرزی؛ از پیشنهاد طالبی فروشی تا استخدام در استانداری

قهرمان پرورش اندام استان البرز می گوید دست به دست شدن یک کلیپ باعث استخدام او در استانداری شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، چندی پیش که رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای دیدار با استاندار البرز به محل استانداری رفت، در آنجا متوجه حضور یکی از قهرمانان پرورش اندام شد. عزیزالله شهبازی، استاندار البرز داستان استخدام این قهرمان پرورش اندام را برای عبدالمهدی نصیرزاده تشریح کرد؛ ماجرایی که در نوع خودش جالب به نظر می رسد.

در همین راستا روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با محمود محقق، قهرمان پرورش اندام استان البرز تماس گرفت تا او بیشتر درباره جزییات ماجرا صحبت کند.

محقق در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ارتباط با کلیپی که از وی در فضای مجازی منتشر شده بود، اظهار کرد: سال 96 به دنبال کارهای استخدام خودم بودم و نامه هایی هم از نماینده و فرماندار کرج هم برای استخدام داشتم. اما وقتی به استانداری رفتم، یکی از کسانی که سابقأ در استانداری کار می کرد، به من گفت اگر با وانت به دنبال فروش طالبی باشی، درآمدت از ورزش بیشتر است! بعد از آن که چنین صحبتی را شنیدم، دیگر به دنبال کارهای استخدامم نرفتم و یک باشگاه بدنسازی تأسیس کردم.

قهرمان اسبق پرورش اندام کشور درباره دعوت استاندار البرز از وی، بیان داشت: هر ساله برنامه ای تلویزیونی از قهرمانان کرج تهیه می شود و من هم در گفتگو با این برنامه، خاطره این اتفاق را بیان کردم. این کلیپ در فضای مجازی دست به دست شد و حتی استاندار جدید البرز، آقای عزیزالله شهبازی نیز این کلیپ را دید و از من دعوت به عمل آورد. ایشان به من گفت که بنده چنین صحبتی را مطرح نکردم و من هم به ایشان گفتم که می دانم شما گوینده این صحبت نبودید. استاندار البرز سپس از من پرسید که چه توانایی هایی داری. من هم توضیح دادم و ایشان به من لطف داشت و دستور داد که کارهای استخدامم انجام شود.  

وی افزود: به این ترتیب استاندار کارهای مربوط به استخدام مرا انجام دادند و طی دو هفته کارها انجام گرفت و الان هم نزدیک به شش ماه است که در استانداری حضور دارم. مساله ای که مشکل همه ورزشکاران است، عدم داشتن بیمه است. من خودم علاوه بر قهرمانی استانهای البرز و تهران، یک طلا و سه برنز کشوری دارم، اما من هم مثل سایر ورزشکاران، هیچ گونه بیمه ای ندارم. حالا خدا را شکر مشکلم رفع شده است.