1403/01/09

بیانیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسب فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در متن این بیانیه آمده است:

قدس پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

بی‌تردید بر اساس وعده حتمی الهی و به همت ملت مقاوم و قهرمان فلسطین و محور مقاومت، قدس، مسجد الاقصی و سرتاسر سرزمین تاریخی فلسطین آزاد خواهد شد و استکبار جهانی و حامیان این رژیم جعلی هرگز نخواهند توانست با تمسک به سلاح و زور در مقابل خواست یک ملت مقاوم و قهرمان بایستند.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نیز همه شهدای محور مقاومت و فلسطین، خصوصا فرمانده ارشد محور مقاومت شهید قاسم سلیمانی، اعلام می دارد امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند تا نشان دهند ویروس منحوس کرونا نیز اجازه نداده تا فلسطین در سطح افکار عمومی کمرنگ شود.