زندی: ورزشکارانی که در تشکیلات غیرمجاز فعالیت کنند، به کمیته انضباطی معرفی می شوند

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکارانی که در مسابقات فیتنس شرکت می کنند، نمی توانند در تشکیلات غیرمجاز فعالیتی داشته باشند.

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت برخی از ورزشکاران فیتنس در برخی تشکیلات دیگر اظهار داشت: با توجه به قوانین و مقررات فدراسيون جهانى(IFBB)، ورزشکارانی که در رشته فیتنس فعال هستند و در مسابقات داخلی یا بین المللی که زیر نظر کمیته فیتنس و فدراسیون بدنسازی است، شرکت می کنند، می بایست از قوانینی هم وجود دارد، تبعیت کنند.

وی افزود: گزارش هایی به دست ما رسیده که برخی از ورزشکاران فعال در رشته فیتنس، در برخی تشکیلات سمت گرفته اند. بارها عنوان شده که از نظر فدراسیون مسابقات و فعالیت های آموزشی این انجمن ها غیرقانونی است و بنابراین ورزشکاران هم نمی توانند با این افراد همکاری کنند.

رییس کمیته فیتنس در پایان گفت: از همین جا اعلام می کنم هر کدام از ورزشکاران که با سازمان های دیگر همکاری کنند، از سوی کمیته فیتنس به کمیته انضباطی فدراسیون معرفی خواهند شد تا تخلفات آن ها از سوی این کمیته مورد بررسی قرار گرفته و با آن ها برخورد لازم صورت بگیرد.

  • 15:50
  • 1402/03/03
  • 2903