دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با رییس آکادمی ملی ورزش بلگراد/ زمینه های همکاری مشترک ایران و صربستان فراهم شد

رییس آکادمی ملی ورزش بلگراد روز شنبه 30 اردیبهشت با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران روز شنبه میزبان پروفسور سانیشا یاسنیچ، رئیس آکادمی ملی ورزش بلگراد و تیم همراه او از کشور صربستان بود. 

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی ایران با تشریح فعالیت های فدراسیون در بُعد داخلی و بین المللی و رشته های زیرمجموعه فدراسیون گفت: در چند زمینه می توانیم همکاری مشترکی را با شما داشته باشیم. اولین مورد برگزاری کمپ های مشترک بین تیم های ملی دو کشور است. باید قبول کنید همانطور که در بسکتبال صربستان از ایران جلوتر است، در پرورش اندام و فیتنس، ایران در شرایط بهتری از صربستان قرار گرفته و قهرمانان بزرگ و شناخته شده ای را در اختیار دارد. ما حاضریم تجربیات خود را در بخش های مختلف به شما منتقل کنیم. البته این همکاری می تواند در زمینه کلاس های آموزشی هم باشد چون ما یکی از مراکز آکادمی بین المللی IFBB را در ایران داریم.
وی افزود: ایران امسال میزبان مسابقات پرورش اندام دانشجویان جهان است که در سه رشته فیتنس، فیزیک و فیتنس چلنج برگزار می شود. امیدوارم از همین حالا روی صربستان به عنوان یکی از کشورهای شرکت کننده در این مسابقات حساب باز کنیم. 

یاسنیچ نیز با ابراز خوشحالی از این ملاقات گفت: مطمئن باشید که ما در مسابقات دانشجویان جهان با یک تیم قدرتمند حاضر خواهیم شد. قطعا از اینکه در زمینه فیتنس و پرورش اندام با ایران همکاری کنیم، استقبال خواهیم کرد چون شما قهرمانان بزرگی دارید و می توانید باعث پیشرفت این رشته در صربستان شوید. امیدواریم با همکاری شما، ارتباط بین ورزشکاران و فدراسیون های دو کشور نزدیک تر شود. 

گفتنی است؛ مقرر شد تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بدنسازی ایران و آکادمی ملی ورزش بلگراد در آینده ای نزدیک به امضا برسد.

لازم به ذكر است؛ در اين نشست فيروزى نايب رييس فدراسيون، پورايراندوست رييس هيات آذربايجان شرقى و سرپرست كميته روابط بين الملل فدراسيون بدنسازى نيز حضور داشتند. 

  • 19:57
  • 1402/02/30
  • 2933