مراسم پایان دوره پیشرفته بین المللی بدنسازی با حضور رییس فدراسیون برگزار شد/ نصیرزاده: مربیان ما باید در آگاه کردن جامعه بدنسازی نقش داشته باشند

مراسم پایان دوره پیشرفته بین المللی بدنسازی با حضور رییس فدراسیون و شرکت کنندگان در این دوره صبح امروز(جمعه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مراسم که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، ناصر امیری دبیر فدراسیون و خبیری رییس شورای آکادمی IFBB ایران و سایر مسئولین فدراسیون برگزار شد، آخرین نکات در خصوص دوره پیشرفته بین المللی بدنسازی که در شهر رامسر و همزمان با مسابقات بین المللی مستریونیورس برگزار شده بود، به سمع و نظر مربیان رسید.

همچنین مدارک قبول شدگان در این دوره با حضور مسئولین فدراسیون به مربیان اهدا و از زحمات امیری دبیر فدراسیون و خبیری رییس شورای آکادمی IFBB توسط رییس فدراسیون تقدیر به عمل آمد. 

رییس فدراسیون بدنسازی که برای دقایقی برای مربیان حاضر در این دوره به صحبت پرداخت، در بخشی از صحبت های خود گفت: 18 سال است که به عنوان یک معلم در دانشگاه تدریس می کنم و امروز بیشتر از اینکه به عنوان رییس فدراسیون نکاتی را به شما بیان کنم، به عنوان یک مدرس برخی مسائل را بازگو خواهم کرد. شاید از خیلی از مربیان ملی ما از دانش بسیار بالایی هم برخوردار باشند، اما شما با دریافت این مدرک مربیگری بین المللی و مورد تایید فدراسیون جهانی IFBB می توانید در 204 کشور دنیا به عنوان یک مربی بین المللی فعالیت کنید. شاید برخی با حضور در دوره های نامعتبر خودشان را مربی بین المللی معرفی کنند، اما شما باید جامعه را آگاه کنید تا کسانی که می خواهند قدم در راه مربیگری بگذارند، بدانند مسیر درست چیست. شما از این پس مبلغین فدراسیون بدنسازی و حتی فدراسیون جهانی هستید.

وی افزود: جنس فدراسیون ما آموزشی است. مدیرانی همچون آقای امیری، هاشمی و حبیب اللهی که همگی دانشگاهی هستند و سابقه تدریس دارند، در فدراسیون کنار من هستند و این موضوع باعث بالا رفتن سطح آموزش در فدراسیون بدنسازی شده است. پیشنهادم این است که هم با انستیتوی فدراسیون و هم با هیات های استانی ارتباط نزدیکی داشته باشید. انستیتوی فدراسیون متولی اصلی آموزش در کل کشور است و ارتباط نزدیک تر شما با مسئولان انستیتو می تواند توانایی های شما را بیشتر بروز دهد. از سوی دیگر هیات های استانی متولیان اصلی بدنسازی در استان های مختلف هستند و می بایست اول از همه با هیات استان خودتان هماهنگ باشید.

گفتنی است؛ بعد از پایان این مراسم، با حضور رییس فدراسیون بدنسازی، مصاحبه از قبول شدگان در دوره پیشرفته بین المللی بدنسازی جهت انتخاب مدرسین پایه فدراسیون صورت گرفت.  

  • 16:26
  • 1401/12/26
  • 4187