اولین نشست ستاد اجرایی مسابقات مستریونیورس در مازندران برگزار شد/ نصيرزاده: بايد خاطره خوشى براى ورزشكاران به جاى بگذاريم

اولین نشست ستاد اجرایی مسابقات مستریونیورس با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، در جریان سفر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به استان مازندران، ظهر امروز اولین نشست ستاد اجرایی مسابقات مستریونیورس ایران با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، شهردار و رييس شوراى شهر رامسر و سرپرست هیات بدنسازی استان مازندران برگزار شد.

در این نشست در خصوص چارت اجرایی مسابقات بحث و بررسى صورت گرفت و مسئولان بخش هاى مختلف اداره كل ورزش و جوانان مازندران و همچنین شهرستان رامسر نقطه نظرات خود را ارائه کردند. همچنین نقی کلانتری سرپرست هیات مازندران با اشاره به پتانسیل بالای رشته بدنسازی در سراسر استان گفت : در مسابقات آسیایی 2022 دو تن از قهرمان قهرمانان آسیا از استان مازندران بودند که این نشان از پتانسیل بالا این استان در سطح آسیا و جهان دارد. بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم میزبانی مسابقات مستریونیورس را برای استان مازندران اخذ کنیم.

در ادامه رئیس فدراسیون بدنسازی توضیحاتی را در خصوص رشته های حاضر در مسابقات مستریونیورس ارائه کرد و گفت : اهمیت این میزبانی با توجه به شرایط فعلی کشور و تبلیغات رسانه های معاند بیش از هر چیز  پذیرایی مناسب از مهمانان خارجی به شمار می رود تا بتوانیم یک خاطره خوش از ايران برای ورزشکاران و مسئولینی که به کشورمان سفر می کنند به جای بگذاریم. رئیس فدراسیون جهانی نیز در این رویداد حضور خواهد داشت و امیدواریم با توجه به جوایزی که قرار دادیم شاهد استقبال خوب ورزشکاران خارجی باشیم. از مسئولین استانی نیز می خواهم با توجه به استفاده از پتانسیل نیروهای داوطلب همه نهاد ها و حتی مردم استان را برای برگزاری یک رویداد باشکوه بسیج کنند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز گفت : خوشحالیم که مدیر توانمندی همچون دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی حضور دارد. از فدراسیون بخاطر اعطای این میزبانی به استان مازندران تشکر میکنم. همچنین باید اعلام کنم پیش از این جلسه در خدمت استاندار ورزش دوست مازندران بودیم و ایشان به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات با امضای تفاهم نامه به ما اعلام کردند کار آغاز شده و از همین امروز باید برای برگزاری یک رویداد باشکوه برنامه ریزی کنیم. از نظر من یا نباید میزبانی را قبول مى كرديم، اما حالا كه قبول كرديم باید رقابت هایى را برگزار کنیم که در خور شان نظام و استان مازندران باشد. ما تجربه برگزاری چنین رویدادهایى را در استان داشته ایم و خوشحالم که رامسر به عنوان محل برگزاری این رقابت ها انتخاب شده است چون مسئولین این شهر در این خصوص واقعا پای کار هستند.

عالیشان در ادامه اظهار داشت : تمام تمرکز مسئولین اداره ورزش و جوانان استان در یک ماه آینده باید روی برگزاری با شکوه این رویداد باشد و هیچ رویداد ورزشی در این مدت در استان برگزار نخواهد شد.

  • 16:07
  • 1401/11/02
  • 1730