جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی برگزار شد/ نصیرزاده: لیگ برای فدراسیون از درجه اولویتی بالایی برخوردار است

اولین نشست هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، علی حبیب اللهی رییس، اردوان قاسمی و مهدی صیاد شیرازی اعضای هیات رییسه، مرتضى اويسى نايب رييس، حسین جلالی دبیر، عبدالله فتوحی مسئول کمیته پاورلیفتینگ و مسعود مهدی پور مسئول روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد، در خصوص برگزاری باشکوه مرحله نهایی لیگ پاورلیفتینگ و برگزاری دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام بحث و بررسی صورت گرفت.

حبیب اللهی، رییس سازمان لیگ در ابتدا گزارشی را در خصوص برگزاری دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ و همچنین تقویم سازمان لیگ در 6 ماهه دوم سال 1401 ارائه کرد.

در ادامه رییس فدراسیون با اشاره به اهمیت بالای لیگ برای فدراسیون بدنسازی گفت: لیگ در تمامی رشته ها برای ما در درجه اولویت بالایی قرار دارد. خدا را شکر که با زحمات شما عزیزان توانستیم شاهد راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ و لیگ بدنسازی برای نخستین بار باشیم. می بایست در رشته های دیگر نیز به دنبال برگزاری لیگ باشیم تا ورزشکاران از این طریق حمایت شوند و شاهد رقابت باشگاهها در سطح کشور باشیم.

نصیرزاده با اشاره به اهمیت مبارزه با دوپینگ در طول لیگ عنوان کرد: اشاعه ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ یکی از وظایف سازمان لیگ است که می بایست در طول مسابقات لیگ جدی گرفته شود. در همین مرحله نهایی لیگ پاورلیفتینگ نیز باید ماموران نادو حضور داشته باشند. همچنین باید برای تیم های برتر عوامل انگیزشی از جمله اعزام به مسابقات بین المللی در نظر بگیریم.  

گفتنی است؛ مقرر شد بعد از مسابقات جهانی 2022 اسپانیا، پروسه برگزاری دومین دوره لیگ بدنسازی آغاز شود.

  • 20:04
  • 1401/06/29
  • 5630