1403/01/10

خودنگاه: تاریخ جدید مسابقات مردان آهنین به زودی اعلام می شود/ فدراسیون در تلاش برای پخش تلویزیونی رقابت هاست

رییس کمیته قویترین مردان در آینده ای نزدیک از محل برگزاری مسابقات مردان آهنین 1400 بازدید خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در راستای تصمیم گیری اعضای کمیته قویترین مردان برای برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران تحت عنوان مسابقه مردان آهنین در خردادماه سال 1400 به میزبانی شهر سیرجان، نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان کشور و حسین شیبانی مسئول کمیته قویترین مردان استان کرمان برگزار شد.

فرامرز خودنگاه درباره تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد، به سایت فدراسیون بدنسازی گفت: با توجه به شیوع کرونا در سراسر کشور و موج چهارمی که باعث تعطیلی باشگاهها و خیلی از مراکز شده، تصمیم بر این شد که مسابقات نسبت به تاریخ قبلی اعلام شده، به تعویق بیفتد تا ورزشکاران فرصت کافی برای آماده سازی خود داشته باشند. بعد از بهبود شرایط کرونایی تاریخ جدید مسابقات قویترین مردان در سال 1400 را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: در اولین فرصت بنده بازدیدی از محل برگزاری مسابقات خواهم داشت تا هماهنگی های لازم بین فدراسیون و مسئولان سیرجان برای میزبانی به وجود بیاید.

رییس کمیته قویترین مردان درباره نحوه برگزاری مسابقات گفت: نام این دوره از مسابقات، با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون "مردان آهنین" خواهد بود. البته این موضوع دلیلی برای اینکه قطعا مسابقات به شکل سابق از تلویزیون پخش خواهد شد، نیست. با این حال فدراسیون و شخص دکتر نصیرزاده تلاش می کنند که مسابقه مردان آهنین در سال 1400 از تلویزیون پخش شود و بار دیگر شاهد ورود این رشته به خانه های مردم باشیم، اما اگر هم این اتفاق رخ نداد، تدابیر دیگری برای پخش مسابقه مردان آهنین در نظر خواهیم گرفت.