1403/01/09

نشست مسئولان سازمان لیگ با نمایندگان باشگاههای حاضر در لیگ پاورلیفتینگ/ دو تیم برتر به جام باشگاههای جهان راه پیدا می کنند

دو تیم برتر دور رفت لیگ پاورلیفتینگ به جام باشگاههای جهان 2021 راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری باشکوه مسابقات لیگ پاورلیفتینگ جلسه ای با حضور حسین شیروانی «سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام»، فرشید سلطانی «رئیس انجمن پاورلیفتینگ و رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا»، عبدالله فتوحی «دبیر سازمان لیگ» و نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برتر پاورلیفتینگ از جمله مجتبی مهربان(خراسان رضوی)، مهران زرگری(زنجان)، جوادی فر(کرمانشاه)، اردوان قاسمی(ملی حفاری)، رحیم عسکری(ایران مال)، نظرخانی(نیروی زمینی)، نجف زاده(دریاچه ارومیه) و ستارگان ساری و دانشگاه آزاد در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

شیروانی در این جلسه با عنوان با بیان که زمان شروع دور رفت 28 اردیبهشت ماه سال‌جاری تعیین شده، عنوان داشت: این رقابتها در دو گروه برگزار خواهد شد که پس از پایان دور رفت، دور برگشت و مرحله نهایی را برگزار می کنیم. در نهایت قهرمان و نایب قهرمان مسابقات مجوز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان که مردادماه سالجاری در  آذربایجان غربی برگزار می شود را دریافت خواهند کرد.

سرپرست سازمان لیگ بدنسازی وپرورش اندام کشور گفت: مسابقات با قوانین فدراسیون جهانی IPF برگزار می شود و نماینده  «نادو» به منظور گرفتن تست دوپینگ از قهرمانان در سالن مسابقات حضور خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: انشالله در مورخ 7 اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور نمایندگان تیم ها در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نشست هماهنگی برگزار و میزبان این رقابتها نیز در همان روز اعلام خواهد شد.