1403/01/09
طی حکمی از سوی رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛

فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی شد/ نصیرزاده: از پتانسیل مجتبی ملکی در بخش دیگری استفاده می کنیم

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرشید سلطانی به عنوان رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم معارفه فرشید سلطانی به عنوان رئیس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح امروز(یکشنبه) در حاشیه جلسه شورای مدیران فدراسیون برگزار شد. 

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی ضمن تمجید از فعالیت های بین المللی فرشید سلطانی در این مراسم گفت: جا دارد از زحمات آقای مجتبی ملکی، رییس پیشین کمیته پاورلیفتینگ هم تشکر کنیم. ایشان قرار بود امروز در فدراسیون حضور پیدا کنند که به خاطر برخی مشکلات پروازی این امکان میسر نشد. البته قرار نیست مجتبی ملکی که جزو قهرمانان بزرگ و اخلاق مدار ما به حساب می آید، از بدنه فدراسیون جدا شود. به زودی مراسم تقدیر از زحمات ایشان برگزار خواهد شد و در بخش دیگری از پتانسیل این قهرمان ارزنده استفاده خواهیم کرد. امیدوارم آقای سلطانی نیز پتانسیل های بالایی در بخش داخلی و بین المللی دارد. انجمن پاورلیفتینگ زیر نظر فدراسیون فعالیت خواهد کرد و قصد داریم امسال هم لیگ پاورلیفتینگ و هم جام باشگاههای جهان را در کشورمان برگزار کنیم که رویدادهای بسیار مهمی خواهند بود. 

گفتنی است؛  فرشید سلطانی همزمان ریاست فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا را برعهده دارد و در عضویت هیات رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ IPF است.