1403/01/29

تقدیر رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان مجلس شورای اسلامی از عملکرد فدراسیون

 رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان مجلس شورای اسلامی با اعطا نامه ای از عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خدمات خالصانه و کوشش های مستمر آن فدراسیون در امر برگزاری مسابقات و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،  شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان مجلس شورای اسلامی در تقدیرنامه ای خطاب به عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خدمات خالصانه و کوشش های مستمر او در امر برگزاری مسابقات و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای نصیرزاده

ریاست محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

با سلام و تحیات الهی

بدون تردید رشید و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون درایت و تلاش گسترده و بی وقفه افرادی است که عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و زندگی ایران اسلامی قرار داده اند.

اینجانب در کمال امتنان و افتخار مراتب سپاس و قدردانی خود را از خدمات حالصانه و کوشش های مستمر جنابعالی در سال جاری که علی رغم همه محدودیت ها و خطرات ناشی از بیماری منحوس کرونا و همچنین مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه نظام استکبار و محدودیت های مالی و اقتصادی که با سعه صدر و شکیبایی مثال زدنی در امر سلامت جامعه و افزایش روحیه نشاط و شادابی و انجام مسابقات ورزشی کوشا و بخوبی حل و فصل نموده اید را اعلام و سعادت روزافزون شما و همه همکارانتان را از خداوند منان خواستارم.

شهباز حسن پور

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان مجلس شورای اسلامی