1403/01/10

دیدار نایب رئیس بانوان و تعدادی از دست اندرکاران بخش بانوان با رییس فدراسیون بدنسازی

صبح امروز 10 فروردین ماه نخستین دیدار عیدانه نایب رئیس بانوان و تعدادی از دست اندرکاران بخش بانوان با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز 10 فرودین ماه مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون به همراه چناقچی، شجاعی، طالشی، احمد پناه و سادات انوشه که جمعی از فعالان حوزه بانوان در فدراسیون هستند با حضور در دفتر عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و نشستی عیدانه با رئیس فدراسیون داشتند. در این نشست رضا فیروزی نایب رییس و حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون نیز حضور داشتند.

در این نشست رئیس فدراسیون با تاکید بر این موضوع که ورزش بانوان برای فدراسیون اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: در سال جدید در همه ابعاد قهرمانی، حرفه ای، تربیتی و همگانی ورزش بانوان فعالیت های زیادی خواهیم داشت. در ابتدای راه برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی رشته پاورلیفتینگ در نظر گرفته شده است.

نصیرزاده در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد: لیگ مچ اندازی بانوان فعال خواهد شد و در بخش پاورلیفتینگ و چلنج فیتنس هم به دنبال اعزام های برون مرزی و برگزاری مسابقات داخلی نیز هستیم.