1403/01/09

تبریک نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی به مناسب سال نو/ مرزوقی: در سال 1400 مسابقات مچ اندازی و فیتنس برگزار می شود

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در بخش های همگانی و فرهنگی فدراسیون برنامه های زیادی خواهد داشت تا بتوانیم رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی را به عموم بانوان معرفی کنیم.

زهره مرزوقی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با ذکر جمله «یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» اظهار داشت: سال نو عید سعید باستانی و رستاخیز طبیعت را به محضر مردم شریف ایران، جامعه ورزش کشور، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و علاقمندان به رشته بدنسازی و پرورش اندام به ویژه بانوان گرامی ورزشکار، مربی و داور تبریک و شادباش عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و شادکامی برای همگان را خواهانم.

وی افزود: سال ۱۳۹۹ سالی سخت برای جهان و ورزش کشور بویژه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بود. امید است با تدابیر بهداشتی به موقع و رعایت پرتکل های بهداشتی سال ۱۴۰۰ سالی عاری از مشکلات و همراه با شادی سلامتی و سربلندی و موفقیت در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی برای کشور و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران باشد.

نایب ریییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برنامه های فدراسیون در بخش بانوان در سال 1400 عنوان کرد: قرار است برای اولین بار لیگ مچ اندازی بانوان را با همراهی و تلاش های همکاران درسازمان لیگ راه اندازی کنیم و انشاله از اردیبهشت ماه این مسابقات آغاز خواهد شد. قبلا سه دوره مسابقات قهرمانی کشور را در رشته مچ اندازی برگزار کردیم، اما در سال 99 به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم رقابت ها را برگزار کنیم. امسال به یاری خداوند هم مسابقات قهرمانی کشور و هم لیگ برتر مچ اندازی را خواهیم داشت.

مرزوقی در ادامه بیان داشت: سه سمینار پاورلیفتینگ را طی روزهای 19، 20 و 21 فروردین به صورت حضوری برای بانوان با همکاری انستیتوی بین المللی فدراسیون برگزار می کنیم. همچنین طی روزهای 22، 23 و 24 فروردین ماه دوره داوری پاورلیفتینگ را خواهیم داشت. اولین کلاس مربیگری پاورلیفینگ نیز 8 تا 13 خردادماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در رشته فیتنس نیز کلاس داوری خواهیم داشت و مسابقات را نیز برگزار می کنیم. اگر علاقه مندان زیادی در این رشته وجود داشته باشند، شاید بتوانیم لیگ را هم برگزار کنیم. در بخش های همگانی و فرهنگی هم فدراسیون برنامه های زیادی خواهد داشت تا بتوانیم رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی را به عموم بانوان معرفی کنیم. جا دارد از مساعدت های ریاست محترم فدراسیون و همه همکاران در بخش های مختلف در فدراسیون تشکر کنم.