1403/01/10
محمد پرست،‌رئیس هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان:

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور آغاز شد/ 51 ورزشکار در ایرانشهر رقابت می‌کنند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات قویترین مردان کشور با استقبال خوب ورزشکاران در شهرستان ایرانشهر آغاز به کار کرد.

عبدالصمد محمدپرست در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بندسازی و پرورش اندام در خصوص آغاز مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در وزن 105+ کیلوگرم با حضور فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قویترین مردان فدراسیون و با حضور 51 ورزشکار از 10 استان کشور در قالب 7 تیم در حال برگزاری است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسابقات ساعت 16 امروز 29 بهمن ماه پس از کنگره فنی در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر آغاز شد، افزود: مدعیان قهرمانی کشور امروز در 2 آیتم به رقابت می پردازند. درابتدا آیتم حمل الوار 450 کیلوگرمی به مسافت 15 متر که در 60 ثانیه باید به پایان برسد را انجام می دهند و بعد از آن در آیتم حمل دو گانه که شامل حمل گونی 120 کیلوگرمی به مسافت 10 متر و یک بار بلند کردن کنده 145 کیلوگرمی رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیمان ماهری پور، محمد عزت پور و علیرضا ظرفچی که از ورزشکاران به نام این رشته هستند، در محل مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: رضا قرائی و کمال شریفی نیز داوران آیتم اول پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور هستند.

محمدپرست یادآرو شد: وضعیت شهرستان ایرانشهر آبی است اما جهت حفظ سلامتی شرکت کنندگان و مسئولین مسابقات را بدون حضور تماشاچی برگزار کردیم که اگر غیر از این بود بدون شک با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این رشته مواجه می شدیم. بخصوص که محمدرضا تازه رو نماینده استان سیستان و بلوچستان جزو شرکت کنندگان است و علاقه مندان زیادی جهت تماشای رقابت ها از نزدیک با دفتر هیات تماس های بسیاری گرفتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رقابت های قویترین مردان کشور روز جمعه به پایان می رسد و برترین های این دوره نیز شناخته می شوند.