1403/01/10

پایان برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در ۱۰ شهرستان

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تلاش کردیم با برنامه‌ریزی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۰شهرستان استان ۴۲برنامه متنوع گرامیداشت ایام الله فجر در خراسان رضوی برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد از پایان برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان در ۱۰شهرستان خبرداد و اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های که در برگزاری برخی از برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته برگزار می‌کردیم داشتیم، ایام فجر متفاوتی رقم خورد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۴۰برنامه متفاوت در این ایام برگزار شد، تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار باپیشکسوتان، بازدید از رسانه‌ها، تجلیل از قهرمانان، تجلیل از بانوان فعال هیات و  برگزاری مسابقات بدنسازی، پرس سینه و مچ‌اندازی از اهم برنامه‌های برگزار شده در این ایام بود.

وی خاطرنشان کرد: مه‌ولات، بجستان، گناباد، تربت‌حیدریه، درگز، سبزوار، نیشابور، قوچان، چناران و خلیل آباد شهرستان‌هایی بودند که هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام آنها در  برنامه‌های دهه مبارک فجر مشارکت داشتند.