1403/01/10
ابراهیم پرویزپور، رییس هیات بدنسازی ایرانشهر:

وضعیت ایرانشهر برای میزبانی قویترین مردان آبی است/ پذیرش ورزشکاران فقط با تست PCR انجام می شود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ایرانشهر گفت: مرکز بهداشت ایرانشهر از تمام ورزشکاران و افراد حاضر در محل مسابقات مجدد تست PCR می گیرد.

ابراهیم پرویز پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور به میزبانی ایرانشهر اظهار داشت: دانشگاه ولایت ایرانشهر میزبان ورزشکاران است. سالن برگزاری مسابقات، اسکان ورزشکاران و سالن غذا خوری به صورت متمرکز در دانشگاه قرار دارد که ورزشکاران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. صبح روز چهارشنبه 29 بهمن ماه ثبت نام و پذیرش از ورزشکاران شروع می شود و پس از آن کنگره فنی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ایرانشهر با تاکید بر اینکه تنها ورزشکارانی پذیرش می شوند که از هیات استان مربوطه معرفی نامه داشته باشند، افزود: عصر روز چهارشنبه مدعیان قهرمانی در 2 آیتم مقدماتی با یکدیگر به رقابت می پردازند و ادامه مرحله مقدماتی صبح روز پنجشنبه انجام می شود. فینال این رقابت ها صبح جمعه و مراسم اختتامیه عصر همان روز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی شهرستان ایرانشهر آبی است اما، ورود ورزشکار به خوابگاه فقط با ارائه تست PCR امکان پذیر است و مرکز بهداشت ایرانشهر آماده همکاری جهت انجام تست مجدد PCR از تمام ورزشکاران و افراد حاضر در محل مسابقات است. روز گذشته نیز از تمام مسوولین برگزاری مسابقات تست گرفته شد که شکر خدا همگی منفی بودند.

پرویزپور با اشاره به اینکه برای اولین ایرانشهر میزبان مسابقات قهرمانی کشور شده است، خاطر نشان کرد: هدف ما از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور قویترین مردان تشویق جوانان به ورزش و ایجاد علاقه مندی بیشتر در آنها است. همچنین برای ما بسیار مهم بود که کل کشور با بعد فرهنگی- ورزشی ایرانشهر بیشتر آشنا شوند.