1403/01/10

قناعتی: کرونا باعث شده محدودیت هایی را لحاظ کنیم/ همه افراد برای ورود به سالن باید تست PCR بدهند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران گفت: ورزشکاران باید طبق جدول زمان بندی که اعلام شده است در سالن حضور داشته باشند و اگر زودتر یا دیرتر بیایند به هیچ عنوان پذیرش نمی شوند.

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی استان تهران اظهار داشت: طبق تقویم مسابقات فدراسیون به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد بود سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی رقابت های قهرمانی استان تهران 30 بهمن ماه لغایت یکم اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران افزود: امسال به خاطر شرایط موجود در بحث ویروس کرونا که تمام دنیا را درگیر کرده است باید محدودیت هایی را لحاظ کنیم. وزن کشی و مسابقات همیشه  در یک روز با حضور تماشاچی برگزار می شد که امسال وزن کشی و رقابت ها در 2 روز مجزا بدون تماشاچی انجام می شود. ایجاد این بازه زمانی باعث عدم تراکم جمعیت در سالن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در روز ثبت نام از ورزشکاران ساعت و زمان وزن کشی و مسابقه بطور دقیق به آنها اعلام شده است تصریح کرد: ورزشکاران باید طبق جدول زمان بندی در سالن حضور داشته باشند و اگر زودتر یا دیرتر بیایند به هیچ عنوان پذیرش نمی شوند. همه افراد از مسوولین تا ورزشکاران و همراهانشان برای ورود به سالن باید تست pcr ارائه کنند.

قناعتی ضمن عذرخواهی از پیشکسوتان پرورش اندام در ادامه افزود: همیشه بزرگان و پیشکسوتان این رشته با حضورشان زینت بخش مسابقات می شدند اما امسال بخاطر ویروس کرونا از پذیرش این عزیزان معذوریم. امیدوارم بتوانیم با رعایت تمام جوانب بهداشتی مسابقات خوبی برگزار کنیم و تیم آماده ای به رقابت های قهرمانی کشور کیش اعزام کنیم.

قناعتی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته فنی و کمیته مربیان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در سالن مسابقات حضور دارند تا با شناسایی نفرات برتر 2 تیم کامل در قالب تیم تهران یا تیم باشگاهی راهی مسابقات قهرمانی کشور کنیم.