1403/01/30

مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان خوزستان لغو شد

مسابقات انتخابی استان که قرار بود به میزبانی کلانشهر اهواز برگزار شود، لغو شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان صبح امروز در گفت‌وگو با روابط‌عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، اظهار داشت : با توجه شیوع گسترده بیماری کرونا و قرمز شدن اکثر شهرهای استان و همچنین طبق دستورهای صادره از سوی ستاد کرونا و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مسابقات قهرمانی استان جام مدافعان سلامت که قرار بود یکم اسفندماه برگزار گردد لغو شد.

وی افزود: علیرغم کلیه هماهنگی ها و آماده سازی شرایط برای برگزاری مسابقات استان، متاسفانه با اوج گیری بیماری کرونا در خوزستان مسابقات قهرمانی استان جام مدافعان سلامت لغو شد.

قاسمی بیان داشت: قطعا اولویت اول، دوم و سوم ما حفظ سلامتی ورزشکاران و مربيان است، در شرایط فعلی برگزاری مسابقات بسیار خطرناک بود که با توجه به بازگشت محدودیت ها و لغو کلیه فعالیت های ورزشی عملاً برگزاری مسابقات استان غیرممکن شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره‌ای به نرخنامه باشگاه ها گفت: از این فرصت استفاده میکنم و این خبر را به باشگاه داران محترم می‌دهم که با تلاش های صورت گرفته توسط مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان بزودی نرخنامه جدید اعلام خواهد شد، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مداوم باشگاه ها، نرخنامه‌ای تا کنون اعلام نشده بود.

اردوان قاسمی در پایان افزود: از تمامی اساتید محترم که در چند روز گذشته تمامی تلاش خود را جهت هماهنگی های لازم برای برگزاری این مسابقات انجام داده‌اند تشکر میکنم، امیدوارم بزودی از شر این ویروس منحوس خلاص شویم و به شرايط عادی برگردیم.