1403/01/31

ذات‌پرور: برای پیشرفت فدراسیون بدنسازی باید دست به دست هم دهیم

داور بین المللی پرورش اندام گفت: به تمام اقشار خانواده بزرگ پرورش اندام ایران این آگاهی را می دهم که رئیس کنونی یک جوان دانش پژوه و تحصیل کرده است، دست یاری به او بدهید و همکاری کنید، حتماً به شما بها داده خواهد شد.

مجید ذات‌پرور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اقدامات صورت گرفته در دوره ریاست جدید فدراسیون اظهار داشت: یکی از جوانان با شخصیت و علمی که بسیار باوجدان و کاری است به عنوان رئیس مجموعه انتخاب شده است. نصیرزاده از مدیران آموزشی و مردمی است.

داور بین المللی پرورش اندام با اشاره به 21 سال سابقه داوری‌اش در رشته پرورش اندام افزود: تمام این سال ها داوری علمی و وجدانی انجام دادم و بروز رسانی اطلاعات و علمم همیشه سرلوحه کارم بوده است. به فدراسیون جدید خیلی امیدوارم و به تمام اقشار خانواده بزرگ پرورش اندام ایران، اساتید این جامعه، قهرمانان، داوران، پیشکسوتان و تمام بزرگانی که در گوشه و کنار نشسته اند این آگاهی را می‌دهم که رئیس کنونی یک جوان دانش پژوه و تحصیل کرده است، دست یاری به او بدهید و همکاری کنید، حتماً به شما بها داده خواهد شد.

ذات‌پرور ضمن تاکید بر اینکه بهتر است اهالی این جامعه ورزشی گروه گرایی را کنار بگذارند و همراه هم باشند، عنوان کرد: بهتر است بزرگان با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیشتر تبادل نظر و هم فکری کنند. هم باید همه اهالی بدنسازی در راستای پیشرفت پاورلیفتینگ، پرورش اندام، مچ اندازی و قویترین مردان در کنار هم باشند. 

پیشکسوت پرورش اندام در پایان تصریح کرد: خطاب به قهرمانان و ورزشکاران این رشته می‌گویم که شما شناسنامه این فدراسیون هستید و نباید این فدراسیون را از خودتان دور کنید. اختلاف ها را کنار بگذارید و باهم دوست باشید، دست یاری بدهید و یک دست شوید تا انشاالله به یاری خداوند همیشه مستدام، شاد و بی نیاز به همراه خانواده بزرگتان در پناه خداوند متعال باشید.