1403/01/10

رقابت ۲۲۰ ورزشکار در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی

رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی خراسان رضوی در بخش‌های فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک ماسکولار، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی خراسان رضوی در بخش‌های فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک ماسکولار، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام به میزبانی شهرستان طرقبه شاندیز با کسب مجوز از ستاد پیشگیری از کرونای استان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

برخلاف هیاهو‌ و هیجان سال‌های گذشته در سالن برگزاری این رقابت‌ها و سالن آماده‌سازی به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها ورزشکاران و عوامل اجرایی حضور داشتند.

اگرچه جای دوستداران و بینندگان این رشته ورزشی در سالن خالی بود اما حضور پررنگی از خود در صفحات مجازی نشان دادند و این مسابقات به‌صورت زنده از چند صفحه مجازی برای علاقه‌مندان پخش شد.

همچنین این مسابقات میهمانان ویژه‌ای از شبکه بهداشت و درمان داشت که بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کردند و در پایان تیم برگزارکننده نمره قبولی از سوی کارشناسان این حوزه را دریافت کرد.

جبار قوچان نژاد معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی سلاطین رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و امیر زارعی رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز ازجمله بازدیدکنندگان در این رقابت‌ها بودند که ضمن تقدیر از برگزاری این رقابت‌ها توسط هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی از نفرات برتر تقدیر کردند.

دررشته بادی کلاسیک انفرادی و در دسته قدی ۱۷۱ سانتی‌متر، مصطفی فاضلی سنگانی مقام، حامد یوسفیان و حسین جلیلی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در دسته قدی ۱۶۵ و ۱۶۸ سانتی‌متر حسین شوقی، سید مجتبی سجادی و حامد مؤمن به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در دسته ۱۷۵حمید رجایی، میثم میهن‌دوست و علی همت‌آبادی مقام اول تا سوم را به دست آوردند، همچنین در دسته ۱۸۰ علیرضا باقری، عباس توسلیان و امیر کوچکی جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و ساسان مختاری، سعید نعمانی و هاشم تقدسی در +180 به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در پایان مصطفی فاضلی مقدم در بخش اورالی بادی کلاسیک مصطفی فاضلی سنگانی موفق به پیروزی در برابر رقبای خود شد.

در رشته فیزیک ماسکولار در دسته قدی -۱۷۸ ناصر سهرابی زاده، امید عزتی و ابوالفضل جلال‌آبادی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در دسته +۱۷۸ امین درگاهی، مهدی فرشید و مجتبی پاسبان به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته فیزیک این رقابت‌ها نفرات برتر مشخص شدند،  در دسته قدی ۱۶۲ و ۱۶۶ پارما متینی، دانیال لزگی و رضا محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند، در دسته ۱۷۰ رضا حیدری، رضا شریفی و محمد رمضانی مقام اول تا سوم را به دست آوردند. در دسته ۱۷۴ مهدی حیدری، مهدی بهرامی و حسین براتی مقدم موفق به کسب جایگاه اول تا سوم شدند.  در دسته ۱۷۸یونس مولایی، هادی واحدی نژاد و سعید ناطق به جایگاه اول تا سوم رسیدند و در ‌دسته ۱۸۲- هاشم محمدی دوست،  احمد کرم نیا و  سجاد ندیمی جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته فیزیک کلاسیک و دسته 168- مرتضی راستگو، محسن گلباف و محمد راستگو؛ دسته ۱۷۱- مصطفی راستگو، رامان کاشی و رضا نوروزی عناوین اول تا سوم را در دسته مشخص شده کسب کردند علاوه بر این در این رشته و در دسته ۱۷۵- مهدی مسافر، سعید زارع و عماد تیموری و دسته ۱۸۰- حجت رجایی، حمید مرشدلو و امیررضا یاوری اول تا سوم شدند.

در رشته پرورش اندام و در بخش پیشکسوتان دسته ۷۰- محمد اسماعیلی، موسی صادق پور و فرامرز مریدی و در دسته ۸۰- امیر موسی زاده، مهدی زاهدی و غلامحسین زحمتکش همچنین در دسته ۹۰- و ۹۰+ ادغام علی صحرایی، امیر ظهوریان شکیب و محمد ابراهیم حسین زاده عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان۷۰-  دسته مهیار هندوارکی، ابولفضل حیاتی و اتابک جوانبخت و ۷۰+ دسته  سهراب رضازاده، امیدعلیزاده و محمد جواد عزیزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته پرورش اندام و رده سنی بزرگسالان نیز در دسته ۵۵ سجاد حیدری، حسین یوسفی جامی وسیدعلیرضا سادات حسینی ودسته ۶۰امیررضا نیک فطرت، مهدی علی آبادی و رحمان معظمی دسته ۶۵ حسین تصدیقی، سلمان منجمی و حمید بوستانی؛ دسته ۷۰حمیدرضا امین، مهیار هندوارکی و ابوالفضل حیاتی دسته ۷۵ مرتضی آریایی نژاد، سعید نوروزی و سهراب رضازاده، دسته ۸۰ محمد صادق رضوی، امید علیزادهو امیر موسی زاده ودسته ۸۵ وحید حسین زاده، امیرعباس ابارشی و حسین ایزانلو، دسته ۹۰علی صحرایی، محمد حسین علیزاده و مجتبی صالح آبادی؛ دسته ۹۵مسعود فدایی، علیرضا چوبی و محسن میرچولی دسته ۱۰۰محسن احسانی، مهیار تبادکانی و حمید قربانی مقدم همچنین دسته ۱۰۰+ پوریا امیری، محمدابراهیم حسین زاده ومحمد جواد صوفی اول تا سوم شدند.