1403/01/09
با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل برگزار شد/نصیرزاده: خط قرمز فدراسیون دوپینگ است

مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته صبح امروز(دوشنبه) مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

بعد از ارائه گزارش عملکرد 21 ماهه از سوی طراحی، رییس هیات بدنسازی استان اردبیل و همچنین گزارش خزانه دار، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دقایقی به صحبت پرداخت.

سجاد انوشیروانی ضمن تشکر از حضور رییس فدراسیون بدنسازی در این مجمع گفت: بابت تصدی کرسی در فدراسیون جهانی پرورش اندام به آقای نصیرزاده تبریک می گویم. خیلی خوشحالیم که یک فرد آگاه و از دل جامعه بدنسازی ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است. امیدوارم با توجه به ظرفیتی که استان اردبیل در ورزش های قدرتی دارد، در بدنه اجرایی فدراسیون هم از افراد کاردان این استان استفاده شود. بدون شک همدلی و اتحاد راز موفقیت و تعالی هیات بدنسازی استان اردبیل است و از اعضای مجمع می خواهم که این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عبدالمهدی نصیرزاده هم در بخش بعدی به صحبت پرداخت و خطاب به اعضای مجمع گفت: آقای انوشیروانی همه ویژگی های یک مدیر را دارد و هم از نظر قهرمانی و هم علمی جزو مدیران موفق به حساب می آید. باید بگویم که دوپینگ خط قرمز ماست و در همه مسابقاتی که زیر نظر فدراسیون برگزار می شود، کنترل دوپینگ وجود دارد. در سنوات گذشته شاید این موضوع مطرح شده، اما به خوبی پیگیری نشده است. از شما نیز می خواهم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنید.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ساختار فدراسیون عنوان کرد: در بخش آموزش، ما انستیتو را ایجاد کردیم و همچنین شورای راهبردی و سازمان لیگ نیز تشکیل شده است. از همین جا از مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع می خواهم که از رییس هیات استان اردبیل مطالبه کنند که اردبیل به عنوان یکی از قطب های ورزش های قدرتی در کشور، در لیگ پاورلیفتینگ حتما نماینده داشته باشد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در بحث زیرساخت ها همچون دانشگاه محقق اردبیلی و سالن 6 هزار نفری پهلوان حسین رضازاده در اردبیل وجود دارد، این استان می تواند در آینده میزبان مسابقات بین المللی هم باشد. از رییس هیات استان می خواهم که از ظرفیت شهرستان ها هم استفاده کند. همچنین باید نظارت بر باشگاهها را هم جدی بگیرید و به دنبال ورزش پاک باشید.

در پایان مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل، از چند تن از پیشکسوتان و زحمتکشان این استان تجلیل به عمل آمد.