1403/01/09
با هدف توسعه و گسترش رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی؛

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون بدنسازی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضاء رسید

با هدف توسعه و گسترش رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی تفاهم‌نامه همکاری میان دو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون بدنسازی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به منظور همكاري موثر علمي و ورزشي في مابين فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي و فدراسيون بدنسازی و پرورش‌اندام براي استفاده مطلوب از ظرفيت ها و توانايي هاي علمي، آموزشي و ارتقاء رشته‌هاي پرورش اندام و پاورليفتينگ در دانشگاه ها در ابعاد همگاني و قهرماني تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون به امضاء رسید.

بنا براین گزارش در این تفاهم‌نامه برگزاري دوره‌هاي مربيگري، داوري و كارگاه هاي آموزشي توسط فدراسيون و هيأت‌هاي ورزش‌هاي دانشگاهي در مراكز استان‌ها براي اعضاي هيأت علمي، كاركنان و دانشجويان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشور و برگزاري مسابقات پرورش اندام، فيزيك، فيزيك كلاسيك و پاورليفتينگ دانشگاه‌ها آمده است. همچنین در حیطه آموزش نیز فدراسیون بدنسازی برای برگزاری دوره های آموزشی با فدراسیون دانشگاهی همکاری خواهد کرد.

از سوی دیگرمقرر شد اماکن ورزشی‌ای که در استان های مختلف در اختیار فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی است،‌ در صورت نیاز در اختیار هیات های استانی بدنسازی قرار بگیرد. 

همچنین با توجه به تایید رشته های مچ اندازی و پاورلیفتینگ و پرورش اندام از سوی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی، مقرر شد این رشته ها در تقویم ورزشی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قرار گیرند. 

در نهایت نیز مقرر شد رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از جمله مچ اندازی و پاورلیفتینگ و پرورش اندام در لیست اعزام های برون مرزی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ این تفاهم نامه همکاری میان هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازي و پرورش اندام در محل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضاء رسید.

گفتنی است؛ در جریان امضای این تفاهم نامه آیت ارجمند سرپرست انستیتوی فدراسیون بدنسازی، محمدعلی فرهنگ مهر رییس هیات بدنسازی استان فارس و رجبلو رییس کمیته مچ اندازی نیز رییس فدراسیون بدنسازی را همراهی کردند.