1403/01/10
در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان؛

علی نژاد: وزارت ورزش توجه ویژه ای به فدراسیون بدنسازی دارد/ پرورش اندام باید به بازی های آسیایی برگردد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با همتی که در دوست و برادرم دکتر نصیرزاده از سالیان دور می شناسم، قطعا فدراسیون پرورش اندام روزهای خوبی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که در مراسم تجلیل از قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شده بود، در این مراسم دقایقی پشت تربیون قرار گرفت و به صحبت پرداخت.

وی در ابتدای صحبت های خود با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از آقای دکتر نصیرزاده مدیر جوان و تحصیلکرده ورزش ایران و رییس فدراسیون بدنسازی به خاطر برپایی این مراسم تشکر می کنم. این مراسم با رعایت همه پروتکل ها و قواعد بهداشتی در حال برگزاری است. سال ها بود که برای تجلیل از قهرمانان چنین مراسمی برگزار نشده بود و امشب به همت ایشان این اتفاق رخ داد.

معاون وزارت ورزش و جوانان افزود: رشته های زیرمجموعه این فدراسیون امروز در اقصی نقاط کشور طرفداران زیادی دارند. صدها هزار نفر از جوانان و علاقه مندان به ورزش امروز در باشگاههای بدنسازی مشغول فعالیت هستند. در بخش قهرمانی هم در آخرین رویداد در فجیره مدال های زرین متعددی نصیب ایران شد.

دکتر علی نژاد ادامه داد: واقعا جای این مسابقات و رویدادها در بازی هایی مثل بازی های آسیایی خالی است. سال 2006 در دوحه قطر این توفیق را داشتم که از نزدیک مسابقات پرورش اندام را از نزدیک ببینم. به دلایلی که شاید به خاطر عدم پیگیری فدراسیون جهانی و آسیایی پرورش اندام بود، این رشته از بازی های آسیایی حذف شد. جا دارد این موضوع را از طریق فدراسیون بین المللی و آسیایی پیگیری کنیم تا بتوانیم پرورش اندان را به بازی های آسیای برگردانیم. قطعا با ورود پرورش اندام به این بازی ها شرایط متفاوت خواهد شد. قهرمانان این رشته روزها و ماهها سال ها ریاضت می کشند که به این قهرمانی دست پیدا کنند، اما آنطور که باید دیده نمی شود.

وی همچنین عنوان کرد: امروز با تقی زاده و احمدی به این مراسم آمدیم که به قهرمانان خداقوت بگوییم و نشان دهیم وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به علاقه مندان، قهرمانان و ورزشکاران این رشته دارد.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: با همتی که در دوست و برادرم دکتر نصیرزاده از سالیان دور می شناسم، قطعا فدراسیون پرورش اندام روزهای خوبی خواهد داشت. با توسعه کمی و کیفی رشته های زیرمجموعه این فدراسیون شاهد توفیقات روز افزون آن ها خواهیم بود. انشاله به برکت این روز مبارک و دهه مبارک فجر شاهد روزهای خوب و زیبا برای همه مردم ایران به ویژه ورزشکاران و البته ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام خواهیم بود.