1403/01/10

سلطانی نژاد: چند سال بود مراسم تجلیل برگزار نمی شد/ سپردن میزبانی به کیش مدبرانه بود

سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به اینکه هر لحظه امکان دارد تهران در وضعیت قرمز قرار گیرد سپردن میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به جزیره کیش بسیار مدبرانه بود.

رضا سلطانی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران که عصر چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم به همت ریاست فدراسیون برگزار شد. در چند سال اخیر شاهد چنین مراسمی نبودیم و این یک امتیاز مثبت برای این فدراسیون نوپا به شمار می رود. از همه بزرگان و پیشکسوتان و همچنین مدال آوران سال های گذشته دعوت شده بود که این امر قابل تقدیر است. می توان گفت دورهمی خوبی برگزار شد و دکتر نصیرزاده بستری فراهم کرد تا دیدارها تازه شود.

سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: بر اساس صحبت های اخیر با ریاست فدراسیون و ریاست هیات استان تهران تصمیم داریم یک مراسم بزرگ تر جهت تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش تمام مدال آورانی داشته باشیم که سال های گذشته با اقتدار پرچم مقدس کشور را به اهتزاز درآورده اند.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور قویترین مردان تصریح کرد: با تمهیداتی که فدراسیون برای ورزشکارن در نظر گرفته است مسابقات قویترین مردان دسته 105+ کیلوگرم 29 بهمن ماه به میزبانی ایرانشهر آغاز می شود. امیدوارم که ورزشکاران بدون هیچ حاشیه ای در مسابقات شرکت کنند و شاهد مسابقات خوبی باشیم. انشاالله با تلاش های ریاست فدراسیون مسابقات قویترین مردان مجدد به تلویزیون باز می گردد.

رضا سلطانی نژاد با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش به صورت رایگان از ورزشکاران حاضر تست کرونا گرفته می شود و اسکان و وعده های غذایی در اختیارشان گذاشته می شود، بیان کرد: روز 13 اسفند ماه وزن کشی و 14 و 15 اسفند ماه مسابقات انجام می شود. با توجه به اینکه هر لحظه امکان دارد تهران در وضعیت قرمز قرار گیرد و ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مسابقات را ندهد، یکی از تصمیمات مدبرانه ریاست فدراسیون سپردن میزبانی مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام به جزیره کیش است.

وی در پایان ضمن خسته نباشید و خداقوت به ریاست فدراسیون و کادر اجرایی بابت برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران عنوان کرد: از طرف جامعه پرروش اندام و به عنوان کسی که با ورزشکاران به خوبی در ارتباط هستم، از دکتر نصیرزاده تقدیر و تشکر می کنم چرا که این ورزش و ورزشکاران این رشته را به خوبی درک می کند. امیدوارم تمام مسابقات پیش رو به خیر و خوشی برگزار شوند. همچنین به تمام قهرمانان این فدراسیون که طی این چند سال زحمت کشیدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده اند، خداقوت می گویم. امیدوارم موفقیت های بیشتری پیش رو داشته باشیم.