1403/01/09

نخستین جلسه كميته روابط بين الملل برگزار شد/تصمیم گیری در خصوص نحوه تعامل با فدراسیون های بین المللی

نخستین جلسه روابط بین الملل با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست کمیته روابط بین الملل و سایر اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نخستين جلسه كميته روابط بين الملل با حضور عبدالمهدي نصيرزاده رييس فدراسيون بدنسازی، صادق هاشمي سرپرست كميته روابط بين الملل، مازيار رضايي دبير كميته روابط بين الملل، فرشید سلطاني رئيس فدراسيون آسيایی پاورليفتينگ و عضو كميته روابط بين الملل، محمد امين محمدپرست عضو كميته روابط بين الملل، خانم صباغ عضو كميته روابط بين الملل و رضا سلطاني سرپرست سازمان تيم هاي ملي و عضو کمیته روابط بين الملل، در محل فدراسيون برگزار شد.

در اين جلسه در خصوص چگونگي نحوه تعامل فدراسیون ایران با فدراسيون هاي بين المللي بحث و تبادل نظر شد و در نهايت تصويب شد فدراسيون ايران با فدراسيون هاي IFBB در بدنسازي و پرورش اندام، IPF در پاورليفتينگ و WAF در مچ اندازي ادامه همكاري بدهد.

همچنین در این جلسه مقرر شد اعضاء حاضر با توجه به روابط و شناخت های قبلی خود از فدراسیون های مربوطه ارتباطات خود را به صورت تخصصی گسترش دهند و راه کارهای مورد استفاده در فدراسیون های ملی در خصوص مبارزه با دوپینگ را به فدراسیون های بین المللی پیشنهاد دهند. ضمن تصویب تشکیل کمیته تخصصی در خصوص شناسایی و معرفی افراد حائز جهت کاندیدا شدن و كسب كرسي هاي موثر در حيطه بين الملل، مقرر شد مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان در خصوص نحوه فعالیت پرورش اندام ایران با فدراسیون های NPC  و WPBF انجام شود.

با توجه به ايجاد انستيتو بين المللي، مقرر شد تا مكاتباتي با فدراسيون هاي IFBB, IPF , WAF انجام شود تا مجوز هاي لازم جهت برگزاری دوره های بین المللی اخذ شود و مداركی كه در این دوره ها صادر مي شود مورد تائید فدراسیون مربوطه باشد.