1403/01/09

نیکنام: تجلیل از قهرمانان باعث دلگرمی آنها می شود/ورزشکاران سرباز پرچم کشورشان هستند

قهرمان پرورش اندام جهان گفت: ورزشکاران کوچکترین توقعی از فدراسیون ندارند و سرباز پرچم کشورشان هستند و با افتخار و غرور این پرچم را در میادین بین المللی به اهتزاز در می آورند.

سجاد نیکنام در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال 2019 که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تجلیل از قهرمانان حدود 3 الی 4 سال از یادها رفته بود. ورزشکاران کوچکترین توقعی از فدراسیون ندارند و سرباز پرچم کشورشان هستند و با افتخار و غرور این پرچم را در میادین بین المللی به اهتزاز در می آورند.

قهرمان چندین دوره رقابت های جهانی پرورش اندام در ادامه افزود: البته مسوولین هم باید به نوبه خود از این افتخار آفرینان تجلیل کنند. نه اینکه حتماً هدایای قیمتی در نظر گرفته شود بلکه تنها تجلیل و یادآوری از نام قهرمانان باعث دلخوشی آنها می شود. با این کار زحمات چندین ماهه ای که کشیده اند تا افتخار آفرینی کنند دیده می شود.

سجاد نيكنام با اشاره به اين موضوع كه آخرين بار از مدال آوران سال ٢٠١٥ تجليل شد و سال ٢٠١٦ به فراموشي سپرده شد و سال هاي بعد از آن هم شوراي برون مرزي اعلام كرد كه پاداش و تسهيلات به قهرمانان تعلق نميگيرد، خاطر نشان كرد: از وزير ورزش و جوانان و اهالي بدنسازي و پرورش اندام بابت توجه به قهرمانان تقدير و تشكر ميكنم. اين مراسم به همت رئيس فدراسيون و تلاش و پيگيري هاي مستمر او بعد از سال ها برگزار مي شود. اميدوارم ورزشكاران قدردان اين همت و تلاش باشند.