1403/01/09
در نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛

پورابراهیمی: IFBB باید از ظرفیت های ایران در کرسی های بین المللی استفاده کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: حضور ایران در کرسی های بین المللی باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر برای توسعه و ارتقاء این رشته پر مخاطب می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون در روز دوشنبه 13 بهمن ماه اظهار داشت: عبدالمهدی نصیرزاده رئیسی جوان و پر تلاش است و می تواند در تصمیم گیری های فدراسیون جهانی موثر واقع شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید داشت: فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام باید از ظرفیت های ایران برای کرسی های بین المللی استفاده کند. IFBB  در تصمیم گیری هایش باید از پتانسیل های موجود در ایران به واسطه نیروی پویا و با انگیزه ای که سکان دار فدراسیون ملی ما است، بهره گیرد.

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً حضور نمایندگان ایران در کرسی های بین المللی موثر و باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر پارلمان ایران در حمایت از این ورزش پر طرفدار خواهد شد و نگاه ما از حمایت این ورزش در وهله اول تامین سلامت جامعه خواهد بود و بعد ایجاد حس غرور به واسطه افتخار آفرینی ملی پوشانمان خواهد بود.

پورابراهیمی در پایان صحبت های خود از رافل سانتونجا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام دعوت کرد به ایران سفر کند تا از نزدیک ظرفیت های کشور را ببیند.