1403/01/10

حیدرخانی: در صورت صدور مجوز، مسابقات قهرمانی استان البرز برگزار می شود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: کرج تنها یک سالن برای برگزاری مسابقات دارد که بخاطر کافی نبودن فضا، ستاد مبارزه با کرونا هنوز برای برگزاری مسابقات مجوز نداده است.

حمید حیدرخانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های پیش روی استان البرز اظهار داشت: سال گذشته حدود 600 نفر از علاقه مندان به مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در دوره های تئوری حضور داشتند که متاسفانه مجبور شدیم دوره های عملی را بخاطر ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کنیم. در تلاشیم ادامه دوره را تا پایان سال به صورت حضوری به سرانجام برسانیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز در خصوص مسابقات قهرمانی استان افزود: امسال با مشکلاتی مواجه هستیم، یکی از مشکلات نبود سالن مناسب و کافی برای برگزاری مسابقات است. تنها یک سالن در کرج وجود دارد که پذیرش ظرفیت زیادی هم ندارد و به همین علت ستاد کرونا تا به امروز مجوز برگزاری مسابقات را نداده است. مجدد پیگیری کردیم و درخواست داده ایم، اگر موافقت شود حتماً با رعایت پروتکل های بهداشتی با بهترین کیفیت مسابقات را برگزار می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در بحث دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات، فدراسیون دست ما را بگیرد. این فدراسیون پویا بود و انشاالله پویاتر می شود و ما هم در هیات استان البرز هر کاری از دستمان بر بیاید دریغ نمی کنیم و خدمتگزار فدراسیون هستیم.