1403/01/10
خودنگاه، رییس کمیته قویترین مردان خبر داد:

مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور در ایرانشهر برگزار می شود

با اعلام رییس کمیته قویترین مردان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

فرامرز خودنگاه، رییس کمیته قویترین مردان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور در وزن 105+ کیلوگرم طی روزهای 29 و 30 بهمن و اول اسفندماه به میزبانی ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. بخشنامه این مسابقات هم به استان ها ابلاغ شده و در حال برنامه ریزی برای انجام یک دوره مسابقه باکیفیت هستیم.

وی افزود: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و ورزشکاران باید هنگام ورود تست منفی PCR خود را که از تاریخ آن کمتر از 48 ساعت نگذشته باشد، ارائه کنند. سلامت ورزشکاران برای فدراسیون در اولویت است.

رییس کمیته قویترین مردان همچنین عنوان کرد: به ورزشکاران و تیم های برتر حکم قهرمانی اهدا خواهد شد و همچنین نفرات اول تا پنجم جایزه نقدی دریافت می کنند.

خودنگاه در پایان گفت: سعی می کنیم با هماهنگی هیات استان سیستان و بلوچستان بتوانیم مسابقاتی را در شان نام ایران برگزار کنیم. امیدوارم ورزشکاران هم که مدتی از مسابقات دور بودند، با آمادگی کامل در رقابت ها حاضر شوند.