1403/01/10
زرگری، رییس هیات بدنسازی استان زنجان:

مشکل باشگاهداران را باید ریشه ای حل کنیم/ مسابقات قهرمانی استان زنجان برگزار می شود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی استان زنجان 30 بهمن ماه و یکم اسفند ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

مهران زرگری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: انتخاب رئیس فدراسیون به درستی انجام شد چرا که مدیری جوان، لایق و با انگیزه سکان اداره فدراسیون را در دست گرفته است. با حضور آقای نصیرزاده روح تازه ای به کالبد فدراسیون دمیده شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان افزود: بدون شک روسای هیات ها با همدلی و اتحاد بیشتر کنار رئیس فدراسیون هستند تا در مسیر پیشرفت و توسعه فدراسیون به سوی اهداف کوتاه مدت و بلند یاری رسانند تا آنچه مطلوب فدراسیون، روسای هیات ها و جامعه بدنسازی است رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه شایسته سالاری و تخصص گرایی در فدراسیون بسیار حائز اهمیت است بیان کرد: انتصاب های انجام شده توسط رئیس فدراسیون کاملاً گویای دقت نظر ایشان به این مهم است که بخش های مختلف فدراسیون را به متخصصان آن ها سپرده است. از همکاران و دوستانم تقاضا دارم فضایی آرام برای فدراسیون ایجاد کنند تا آقای نصیرزاده با خاطری آسوده و به دور از حواشی،  روند رو به تعالی و پیشرفت این رشته پر مخاطب را پیش ببرند. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با یادآوری این موضوع که شیوع ویروس کرونا آسیب های جدی به مربیان و باشگاهداران رساند، افزود: یکی از دغدغه های من رسیدگی و توجه بیشتر به این قشر از جامعه است. اگر قهرمانی وجود دارد بخاطر زحمات مربیان و وجود باشگاه ها است. امیدوارم فدراسیون شیوه نامه ای تدوین کند یا طرحی ارائه دهد تا مربیان بیمه شوند. کرونا تجربه ای تلخ شد که در عین حال خوبی هایی به همراه داشت. آسیب پذیرترین اقشار جامعه را شناختیم که حالا به کمک مسوولین نیاز دارند.

وی اظهار داشت: وزارت ورزش تسهیلاتی را برای باشگاه داران در نظر گرفته است اما باید مسئله را ریشه ای حل کرد تا بار نگرانی از دوش این قشر زحمتکش برداشته شود.

مهران زرگری در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی استان زنجان 30 بهمن ماه و یکم اسفند ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود. ویروس کرونا باعث شد برگزاری دوره مربیگری درجه 2 و آزمون مجدد استان یک سال به تاخیر بیافتد که به امید خدا تا قبل از پایان سال جاری این دوره ها را برگزار می کنیم.