1403/01/09
کرباسی، سرپرست دبیری فدراسیون خبر داد:

مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی 2019 برگزار می‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مدال آوران پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار رقابت های جهانی امارات تجلیل می شود.

حسن کرباسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: فدراسیون تصمیم دارد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از قهرمانان و مدال آوران رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار که سال 1398 در مسابقات جهانی امارات افتخار آفرینی کردند، تجلیل کند. 

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و مسوولین کشوری و لشکری در روز چهارشنبه 15 بهمن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کم ترین وظیفه فدراسیون و مسوولین تجلیل و تشویق قهرمانان و ورزشکارانی است که با تلاش و از خودگذشتگی در میادین مختلف آسیایی و جهانی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده اند، گفت: از همین رو با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان سعی  می کنیم با برگزاری مراسمی در شان و منزلت مدال آوران از تلاش و زحمات آنها تقدیر نماییم.