1403/01/10
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان خبر داد:

مسابقات انتخابی استان هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان گفت: مسابقات انتخابی تیم بدنسازی و پرورش اندام استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، حسین اخلاقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری انجام شده جهت برگزاری این مسابقات و اخذ مجوز از ستاد مدیریت بیماری کرونا این مسابقات طی سه مرحله در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اخلاقی با اشاره به اینکه در تاریخ دهم بهمن ماه شاهد برگزاری مسابقات پاور لیفتینگ در رشته پرس سینه خواهیم بود، خاطر نشان کرد: اولین مرحله این مسابقات با گرامیداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی شهرستان میناب برگزار می‌شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار کرد: در مرحله دوم برگزاری مسابقات استانی، مسابقات قوی ترین مردان یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رقابت در تاریخ ۱۷ بهمن ماه و در محل پارک غدیر بندرعباس نیز به رقابت می‌پردازند.

اخلاقی ادامه داد: به نفرات برتر و برگزیدگان در مرحله فینال، جوایز نفیس و نقدی اهداء خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص مرحله سوم مسابقات که از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ بهمن ماه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: این مسابقات در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، فیزیک و ماسکولار در رده سنی جوانان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

اخلاقی افزود: این رقابت با عنوان "جام بزرگ خلیج فارس" و با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم منتخب و برتر در این رقابت ها جواز صعود به مسابقات کشوری را دریافت خواهد کرد.

اخلاقی در پایان یادآور شد: در راستای گسترش و بهره‌مندی تمامی ورزشکاران علاقمند به رشته های بدنسازی و پرورش اندام در حال پیگیری فراهم اوردن برگزاری مسابقات در شهرستان های استان هرمزگان در اسفند ماه سال جاری نیز هستیم‌.

شایان ذکر است؛ کلیه مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با در نظر گرفتن شرایط موجود برگزار می‌شود.