1403/01/09

حضور مسئولان فدراسیون بدنسازی در منزل پیشکسوتان/ از زحمات سیدعظیمی و کاکلی تجلیل شد

مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در منزل سید رحمت اله سید عظیمی و ابوالقاسم کاکلی از آنها تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز پنجشنبه 9 بهمن ماه عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، رضا سلطانی نژاد سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون، غلام صادقی سرپرست کمیته پیشکسوتان، علی عرب دبیر کمیته پیشکسوتان، احد عبادی رییس کمیته مربیان و یکی از پیشکسوتان پرورش اندام و حسین جمشیدی سرپرست روابط عمومی فدراسیون با حضور در منزل سید رحمت اله سید عظیمی و ابوالقاسم کاکلی از پیشکسوتان به نام پرورش اندام و اهدای لوح یادبود و هدایایی از آنها تجلیل به عمل آوردند. 

سیدعظیمی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسوولین فدراسیون مروروی بر خاطرات دوران قهرمانی کرد و افزود: در تاریخ پرورش اندام و تا به امروز هیچ یک از مسوولان فدراسیون این گونه به فکر پیشکسوتان نبوده اند و این کار بسیار ازشمند و به یاد ماندنی است. 

بعد از آن مسوولین فدراسیون در منزل ابولقاسم کاکلی حضور یافتند و اوقاتی را با شنیدن خاطرات قهرمان پیشکسوت پروش اندام در رابطه با چگونگی ورود به دنیای ورزش و هم نشینی و دیدار با امام خمینی (ره) سپری کردند.

کاکلی در این دیدار اظهار کرد: حدود 60 سال است که در ورزش هستم و هیچ مسوولی به دیدنم نیامده بود و برای اولین بار است که این اتفاق افتاده است. درخواست دارم که این چنین اتفاق هایی بیشتر رخ دهد و به پیشکوستان توجه و رسیدگی بیشتری شود.

رئیس فدراسیون در این دیدار با این دو پیشکسوت خاطر نشان کرد:  پیشکسوتان چشم و چراغ فدراسیون بدنسازی هستند و فدراسیون دست ما امانت است. امیدوارم بتوانیم با کمک شما پیشکوتان بتوانیم این امانت را رشد و توسعه دهیم. 

همچنین به پیشنهاد رئیس کمیته پیشکسوتان مقرر شد پیشکسوتان در دوره های آموزشی فدراسیون حضور داشته باشند تا مربیان جوان آینده از خاطرات و تجربیات آنها بهره ببرند.