1403/01/09

هشدار هیات خوزستان درباره دوره‌های غیرمجاز بدنسازی

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان نسبت به غیرمجاز بودن برخی دوره‌های آموزشی این رشته هشدار داد.

اردوان قاسمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در گفت‌وگو با روابط‌عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان،  با گله‌مندی نسبت به برگزاری دوره‌های غیرمجاز، اظهارکرد: برخی از افراد بدون هماهنگی و خارج از چهارچوب و مقرارت قانونی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با بدنسازی و پرورش اندام در استان می‌کنند که این امر کاملا غیرقانونی بوده و این افراد به هیچ وجه ارتباطی با هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ندارند.

وی افزود : صراحتا اعلام می‌کنیم تمام کلاس‌هایی که مربوط به این هیات هستند اگر خارج از حیطه و مقررات فدراسیون و هیات برگزار شوند، غیرقانونی بوده و قطعا اگر کسی بخواهد مجوز باشگاه بگیرد و مدرک آن متعلق به فدراسیون نباشد، این موضوع مورد قبول نیست. این روزها برخی دوستان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و با توجه به وضعیت معیشتی مردم خیلی راحت از آن‌ها مبالغی را با برگزاری کلاس‌های غیرقانونی دریافت می‌کنند.

قاسمی در پایان افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خوزستان هیچگونه مسئولیتی در قبال این دوره‌ها نمی‌پذیرد و از تمامی ورزشکاران و مربیان محترم درخواست می‌شود قبل از شرکت در این قبیل از دوره‌ها از هیات استان یا فدراسیون استعلام بگیرند و در صورتی که دوره مورد تایید هیات یا فدراسیون بود اقدام به ثبت‌نام نمایند.