1403/01/31

قناعتی: هیات تهران با تمام ظرفیت در خدمت فدراسیون است/تجربه سلطانی‌نژاد به فدراسیون کمک می‌کند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران گفت: امیدوارم با تجربه سلطانی نژاد در حوزه قهرمانی و مدیریت موفق نصیرزاده، شرایط فنی فدراسیون رشد چشمگیری داشته باشد.

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: با توجه به تجربه و رزومه خوبی که آقای نصیرزاده در مسوولیت های گذشته ورزشی خود داشت، انتخاب به حقی انجام شد و اعضاء مجمع فرد لایقی را برگزیدند. امیدوارم رئیس فدراسیون از اعتمادی که رای دهندگان داشتند خوب استفاده کند و وضعیت فدراسیون نسبت به گذشته تغییرات بهتری داشته باشد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در ادامه افزود: روز دوشنبه مراسم معارفه نایب رئیس هیات تهران به عنوان سرپرست سازمان تیم های ملی انجام شد. با توجه به اینکه رضا سلطانی نژاد چندین سال برای شکوفایی ورزش بدنسازی در هیات تهران زحمت کشیده است، وظیفه خودم می دانستم که در این مراسم حضور داشته باشم.

وی تصریح کرد: انشاالله با تجربه ای که سلطانی نژاد در حوزه قهرمانی این رشته دارد و مدیریت موفق رییس فدراسیون، شرایط فنی این فدراسیون و سایر موضوعاتی که باعث ارتقاء فدراسیون می شود، بهتر از قبل باشد. 

قناعتی در پایان یادآور شد: هیات تهران با تمام ظرفیت در خدمت فدراسیون است. می توان گفت تقریباً یک پنجم جامعه بدنسازی در تهران مستقر هستند. در جهت کمک به فدراسیون حتماً هیات تمام توان خود را بسیج می کند تا بهره لازم را جهت پیشرفت این رشته پر مخاطب ببرد. با توجه به ظرفیتی که هیات های تهران و حوزه های تابع دارند برنامه ریزی کردیم که این خدمت رسانی به فدراسیون در حوزه های مختلف کاری اش انجام شود.