1403/01/10
ناصر امیری، سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی:

در انجمن بدنسازی با سایر فدراسیون ها همکاری می کنیم/ به دنبال برگزاری لیگ فیتنس و سایر رشته ها هستیم

سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در حال سازمان دهی و برنامه ریزی برای مسابقات فیتنس و شیوه های جدید تمرینی هستیم.

ناصر امیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی اظهار داشت: این فدراسیون تحت عنوان بدنسازی و پرورش اندام است که واژه بدنسازی آن تا به امروز مورد توجه فدراسیون نبود و تا حد زیادی مغفول مانده بود. برنامه های فدراسیون در بخش آموزشی، مسابقات و اعزام ها بیشتر در زمینه پرورش اندام انجام شد. بیشتر مقام های برون مرزی که ورزشکاران ما کسب کرده اند مربوط به این رشته است و در زمینه بدنسازی فعالیت زیادی صورت نگرفت.

سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین فدراسیون در ادامه افزود: این انجمن تصمیم دارد به بدنسازی رشته های مختلف بپردازد. به زودی زود تعاملی با فدراسیون ها در زمینه بدنسازی رشته های مختلف خواهیم داشت که گام بسیار مهم و اساسی در مسیر پیش برد اهداف انجمن خواهد بود.

وی تصریح کرد: در زیر مجموعه بدنسازی شیوه های مختلف تمرینی وجود دارد از جمله فیتنس، تی آر ایکس، کتل بل، بتل روپ و ... که زیر مجموعه قرار می گیرد. خیلی از این روش های نوین تمرینی که وجود دارند در قالب کمیته به فعالیت خودشان ادامه خواهند داد.

امیری با تاکید بر این موضوع که انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی بعد بسیار وسیع تری نسبت به کمیته دارد تصریح کرد: انجمن شامل فعالیت های مختلفی می شود که در آینده کمیته های مربوط به آن مشخص خواهد شد. در زمینه آموزش و در بحث برگزاری مسابقات داخلی و برون مرزی برنامه های زیادی در نظر داریم. انشاالله با مدیریت رئیس فدراسیون و همکاری عزیزان در سایر استان ها بتوانیم در این زمینه هم موفق باشیم.

مشاور رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام در پاسخ به این سوال که انجمن بدنسازی و شیوه های نوین فدراسیون چه فعالیت هایی در زمینه لیگ در نظر دارد بیان کرد: در حال سازمان دهی و برنامه ریزی برای مسابقات فیتنس و شیوه های جدید هستیم. با توجه به پتانسیل و انگیزه ای که بین جوانان ما در این بعد وجود دارد تلاش می کنیم هرچه زودتر مسابقات لیگ این رشته را برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این انجمن نو پا برای رشد و پیشرفت سریع قطعاً نیازمند کمک بسیاری از دوستان در سراسر کشور است. به هر حال فعالیت بسیار گسترده و پیچیده ای است.