1403/01/09

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از نخستین دوره مربیگری فیتنس

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری نخستین دوره مربیگری فیتنس در این استان خبرداد و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در محل برگزاری آزمون از روند این دوره بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد از برگزاری نخستین دوره مربیگری فیتنس خبرداد و اظهار کرد: با توجه به برگزاری نخستین دوره مربیگری فیتنس آقایان در خراسان رضوی و آزمون عملی آن فرزاد فتاحی مدیر کل و قوچان‌نژاد سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان با حضور در محل برگزاری آزمون از روند کار بازدید کردند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی افزود: این دوره با حضور 194 متقاضی از یک بهمن ماه آغاز و تا چهارم همین ماه ادامه داشت، پیش از این دوره مربیگری فیتنس برای بانوان نیز برگزار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فتاحی مدیر کل و قوچان‌نژاد سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان از محل دفتر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی بازدید کردند و ضمن خرسندی از عملکرد هیئت از فعالیت‌های هیئت در زمینه‌های آموزشی و دیگر بخش‌ها تقدیر به عمل آوردند.