1403/01/10

شيرواني: با نظر كميته فنی مدعيان را به مسابقات كشوری اعزام می كنيم

رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام استان كرمانشاه گفت: انشالله فدراسيون با استفاده از تمام ظرفيت ها و پتانسيل های موجود در سطح كشور بتواند به اين رشته جايگاهي كه شان و لياقت آن است را بدهد.

حسين شيرواني در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام در خصوص اعزام تيم منتخب استان به مسابقات قهرماني كشور اظهار داشت: براي جلوگيري از شيوع بيماري كرونا مسابقات قهرماني بدنسازي و پروش اندام استان برگزار نمي كنيم، اما افرادي كه مدعي حضور در مسابقات كشوري هستند را با نظر و تائيد كميته فني، به مسابقات كشوري اعزام مي كنيم. انشاالله كه بتوانيم در مسابقات حرفي براي گفتن داشته باشيم.

رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام استان كرمانشاه در رابطه با تعامل بوجود آمده بين هيات های استانی و فدراسیون تصريح کرد: اين اتحاد و همكاري بين هيات هاي استاني، باعث قوت قلب فدراسيون و اعتبار بيشترش در وزارت ورزش و جوانان شد. اميدوارم آقای نصيرزاده بتواند از اين اعتبار و اتحاد پيش آمده نهايت استفاده را ببرد.

وي با تاكيد بر اين نكته كه فدراسيون بايد برنامه های استان ها را زير ذره بين قرار دهد، افزود: فدراسیون می تواند نسبت به قبل توجه بيشتري به هيات ها داشته باشد و اگر هیات ها در اجراي برنامه ها ضعفي داشتند از استان ها حمايت كند تا همه استان ها بتوانند در رشته بدنسازي و پرورش اندام كه بيشترين مخاطب را دارد، رشد كنند.

شيرواني در پايان خاطرنشان كرد: براي رئيس جوان فدراسيون آرزوي موفقيت دارم چون كار سختي در پيش دارد. اين فدراسيون با ساير فدراسيون ها خيلي تفاوت دارد و مخاطبان آن بسيار است. انشالله فدراسيون با استفاده از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در سطح كشور بتواند به اين رشته جايگاهي كه شان و لياقت آن است را بدهد.