1403/01/09
وحید اسدیان، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان:

مسابقات استانی سمنان را با بهترین کیفیت برگزار می کنیم

رئيس هيات بدنسازي و پروش اندام استان سمنان گفت:  بر اساس دستور العمل ستاد مبارزه با كرونا و مجوزهای اخذ شده، مسابقات پروش اندام و بدنسازي قهرماني استان به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر برگزار مي شود. 

وحيد اسديان در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پروش اندام در خصوص برنامه هاي استاني خود اظهار داشت: هماهنگي هايي صورت گرفت تا بر اساس دستور العمل ستاد مبارزه با كرونا و مجوزهاي اخذ شده، مسابقات پروش اندام و بدنسازي قهرماني استان به مناسبت گرامي داشت دهه مبارك فجر برگزار شود.

رئيس هيات بدنسازي و پروش اندام استان سمنان با اشاره به جلسه اي كه با رییس فدراسیون در خصوص ميزباني مسابقات داشت، افزود: ميزباني رقابت هاي مردان آهنين به استان سمنان داده شد. اين مسابقات به صورت استاني و منطقه اي با محورت استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار مي شود و رئيس فدراسيون در خصوص مسائل مالي نیز اعلام کرد که حمایت می کند. 

وي در ادامه تصريح كرد: وقفه اي كه بخاطر ويروس كرونا در فعاليت باشگاه هاي سراسر كشور ايجاد شد روي كيفيت كار مسابقات بدنسازي و پرورش اندام تاثير منفي گذاشته است. اين يكي دو ماه اخير كه اعلام شد مجوز برگزاري مسابقات داده مي شود، باشگاه ها فعاليت خود را شروع كردند. هرچند ورزشكاران سمنان با رعايت پروتكل هاي بهداشتي به صورت خصوصي تمرينات خود را دنبال مي كردند و ٥٠ تا ٦٠ درصد آمادگي دارند. 

رئيس هيات بدنسازي و پروش اندام استان سمنان يادآور شد: رئيس فدراسيون در ابتداي كار است و همه هيات هاي استاني خود را موظف ميدانند كه حمايت همه جانبه از فدراسيون داشته باشند. سعي مي كنيم مسابقات را با بهترين كيفيت جهت تقويت كار فدراسيون برگزار كنيم. 

وي در پايان خاطرنشان كرد: در مراسم افتتاحيه اولين آكادمي تخصصي پاورليفتينگ حضور داشتم و شاهد نظم و ترتيب در انجام امور بودم. به عنوان عصو كوچکی از اين فدراسيون از همه دست اندركاران تشكر ميكنم.