1403/01/09

گنجی: شروع مجدد مسابقات روحیه و انگیزه ورزشکاران را بالا می برد

قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: با توجه به هزينه هايي كه ورزشكاران دارند، شروع مجدد مسابقات باعث بالا رفتن روحيه و انگيزه آنها مي شود.

فرشاد گنجي در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام در خصوص انتظارات ورزشكاران از تغيير و تحولات جديد فدراسيون اظهار داشت: ما درخواست زيادي نداريم. بارها صحبت كرده ايم و خواهان حمایت فدراسیون از ورزشکاران هستیم.

قهرمان پرورش اندام آسیا در ادامه افزود: ورزشكاران در زمان فدراسيون قبلي با مشكلات زيادي بخصوص مشكل در اعزام هاي برون مرزي روبرو بودند؛ حالا انتظار داريم آقای نصیرزاده حامي ما ورزشكاران باشد. همچنين خيلي از ورزشكاران كه در مسابقات آسيايي و جهاني حضور داشتند هنوز مطالباتشان را دريافت نكرده اند. اميدوارم رئيس فدراسيون به اين مسائل بيشتر توجه كند و به بررسي و حل آنها بپردازد.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه شروع دوباره مسابقات چقدر مي تواند به پيشرفت پرورش اندا كمك كند، عنوان كرد: با توجه به هزينه هايي كه ورزشكاران دارند، شروع مجدد مسابقات باعث بالا رفتن روحيه و انگيزه آنها مي شود و نويد بخش مسابقات انتخابي تيم ملي جهت حضور در رقابت هاي آسيايي و جهاني در آینده ای نزدیک است.