1403/01/30

رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرکل شورای المپیک آسیا دیدار کرد/ بحث و تبادل نظر در خصوص ورود پرورش اندام و پاورلیفتینگ به بازی های آسیایی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام علاوه بر شرکت در نشست روسای فدراسیون های ورزشی با حسین المسلم، نشست جداگانه ای با مدیرکل شورای المپیک آسیا برگزار کرد.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرروش اندام، حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا و حیدر فرمان مدیر بازی های آسیایی که برای دیدار با مقامات ورزش ایران وارد تهران شدند، امروز در نشستی با روسای فدراسیون های ورزشی و مسئولان کمیته ملی المپیک شرکت کردند.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هم که در نشست روسای فدراسیون ها با مسئولان OCA حضور داشت، در جلسه جداگانه ای با حسین المسلم و حیدر فرمان نیز شرکت کرد.

در نشست مشترک رییس فدراسیون بدنسازی ایران با مدیرکل شورای المپیک آسیا و مدیر بازی های آسیایی، در خصوص کسب کرسی های بین المللی، اخذ میزبانی های آسیایی و جهانی و همچنین ورود رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی همچون پرورش اندام و پاورلیفتینگ به بازی های آسیایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.