1403/01/31

قراچورلو: تیم قویترین مردان ایران به مسابقات جایزه بزرگ روسیه اعزام می شود/ پیگیر صدور ویزای قیطاسی هستیم

رییس کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی گفت: امیدواریم به موقع ویزای رضا قیطاسی صادر شود تا بتوانیم با تیم کامل در مسابقات جایزه بزرگ روسیه شرکت کنیم.

محمود قراچورلو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با اعزام تیم قویترین مردان ایران به مسابقات جایزه بزرگ روسیه اظهار داشت: با توجه به دعوتنامه ای که از روسیه دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی را به رقابت های جایزه بزرگ روسیه اعزام کنیم. در ابتدا محمد عزت پور به عنوان قهرمان و رضا قیطاسی به عنوان نایب قهرمان انتخاب شدند، اما متاسفانه محمد عزت پور به دلیل مصدومیت نتوانست خودش را به مسابقات برساند و به همین خاطر عارف احمدی جایگزین او شد.

وی افزود: بابک غضبانی به عنوان سرپرست-مربی و علیرضا ظرفچی هم به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند. انشاالله اعضای تیم روز پنجشنبه تهران را به مقصد روسیه ترک خواهند کرد و در نهایت روز یکشنبه آینده 22 خردادماه مسابقات برگزار می شود.

رییس کمیته قویترین مردان همچنین تصریح کرد: همه اقدامات لازم برای اخذ ویزای اعضای تیم از چند روز قبل انجام شد. حتی مجوز شورای برون مرزی نیز با تلاش های ریاست فدراسیون گرفته شد، اما با توجه به اینکه رضا قیطاسی در مسابقه ازبکستان حضور داشت و پرواز برگشت او با تاخیر انجام شد، هنوز ویزای این ورزشکار صادر نشده است. مسئولان کمیته، نمایندگان فدراسیون و اعضای تیم پیگیر صدور ویزای قیطاسی هستند و امیدواریم به موقع این اتفاق رخ دهد تا بتوانیم با تیم کامل در مسابقات شرکت کنیم. البته قهرمانی قیطاسی در مسابقات ازبکستان هم افتخاری بزرگی بود که از همین جا به او تبریک می گوییم.

قراچورلو در پایان گفت: ما همه تمهیدات لازم را برای اعزام راحت و بدون دردسر تیم در نظر گرفتیم و امیدواریم ورزشکاران کشورمان بتوانند با کسب بهترین نتیجه در مسابقات، جامعه قویترین مردان را سربلند کنند.