1403/01/31

نجفی پور: هدف سعدون کلاسیک از ابتدا قهرمانی بود/ تداوم لیگ پرورش اندام به سود مربی و ورزشکار است

سرمربی تیم سعدون کلاسیک گفت: ورزشکاران تیم ما انگیزه بالایی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ دارند.

پژمان نجفی پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط تیم سعدون کلاسیک در آستانه برگزاری فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: خدا را شکر بچه ها در رشته های ماسکولار، فیزیک و بادی کلاسیک برای فینال آمده هستند و فکر می کنم بهترین ورزشکاران را در این رشته ها در اختیار داریم. البته در سایر رشته ها نیز ورزشکاران خوبی در اختیار داریم، اما به خاطر نرسیدن فصل مسابقات شاید در آمادگی کامل نباشند.  

وی افزود: شرایطمان بد نیست، اما چون اکنون فصل مسابقات نرسیده، نمی دانیم تیم های دیگر در چه شرایطی قرار دارند، اما ما سعی کردیم با بهترین ورزشکاران خود در مسابقات حضور پیدا کنیم. تمامی ورزشکارانی که در تیم ما حضور دارند شاگردان خودم هستند و از جای دیگر ورزشکاری را به خدمت نگرفته ایم و با کمترین هزینه تیم را بسته ایم.

سرمربی تیم سعدون کلاسیک درباره اینکه پیش بینی اش از رتبه ای که تیمش کسب می کند چیست، گفت: فکر کنم اگر بخواهیم از خودمان تعریف کنیم جالب نباشد اما هدف ما قهرمانی است و برای این هدف در مسابقات حاضر شده ایم و خدا را شکر ورزشکاران ما نیز انگیزه بالایی برای رسیدن به قهرمانی دارند.

نجفی پور در خصوص نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: برگزاری رقابت های لیگ برتر کاملا به سود ورزشکاران و مربیان است چرا که باشگاهها درگیر مسابقات می شوند و این اتفاق خوبی است. وقتی لیگ تقویت شود، قطعا اسپانسرهای قدرتمندتری هم پا پیش می گذارند. البته این فاصله زمانی دو ماهه بین برگزاری مرحله فینال و مسابقات انتخابی تیم ملی به نظرم موضوعی است که باید در دوره های بعدی اصلاح شود.