1403/01/09
با حضور پیشکسوتان، مربیان و ریاست فدراسیون؛

گردهمایی روسای کمیته های مربیان هیات های استانی سراسر کشور برگزار شد/ نصیرزاده: مربیان فدراسیون باید توسط کمیته مربیان تایید شوند

گردهمایی روسای کمیته های مربیان هیات های استانی سراسر کشور با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این گردهمایی که صبح امروز(شنبه 7 خردادماه) در لواسان برگزار شد، علاوه عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون و احد عبادی رییس کمیته مربیان، تعدادی از پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان نیز در کنار روسای کمیته های مربیان هیات های استانی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از شنیدن دغدغه های مربیان و کارشناسان گفت: یکی از مهمترین کمیته های فدراسیون همین کمیته مربیان است و شاید فرآیند ارزیابی در حیطه مربیان تاکنون انجام نشده و امروز دور هم جمع شدیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. قبل از این جلسه دو نامه را در خصوص مربیان به هیات های استانی ارسال کردم. اول اینکه کسی که کارت مربیگری دریافت می کند، باید توسط کمیته مربیان تایید شود که در 6 ماه حداقل 50 ساعت کارورزی را گذرانده باشد. پس این نقش کمیته های مربیان در هیات های استانی را بسیار پررنگ می کند. دوم هم اینکه طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، ارزش و اعتبار کارت مربیگری تا سه سال است و در این مدت مربیان باید 75 امتیاز آموزشی را کسب کنند.

وی افزود: کمیته مربیان باید به کمیسیون مربیان ارتقا پیدا کند و فقط مختص به پرورش اندام هم نباشد. 70 درصد مربیان ما در سطح کشور در حوزه بدنسازی هستند، اما ما می خواهیم همه رشته ها در کمیسیون صاحب جایگاه باشند.

در ادامه این نشست مقرر شد گردهمایی های کمیته های مربیان هیات های استانی از این پس ادامه دار باشد و در جلسات بعدی مسئولان استانی گزارش عملکرد خود را از مسائل مطرح شده در این نشست ارائه دهند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از مسئولان کمیته های مربیان هیات های استانی و تعدادی از مربیان تیم ملی حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.