1403/01/09
با کسب اکثریت آرا و در حضور رییس فدراسیون؛

علی شهبازی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان شد

علی شهبازی با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان صبح امروز(پنجشنبه ٨ اردیبهشت ماه) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و سایر اعضای مجمع برگزار شد. 

ذبیح الله تاراسی، علی شهبازی و علیرضا یادگاری سه کاندیدای حاضر در این انتخابات بودند که برنامه های خود را به اعضای مجمع ارائه کردند.

در پایان و بعد از انجام رای گیری با حضور تمامی اعضای مجمع، ذبیح الله تاراسی ٩ رای، علی شهبازی ١٠ و علیرضا یادگاری ١٠ رای کسب کردند. 

بدین ترتیب شهبازی و یادگاری به دور دوم راه یافتند. بعد از رای گیری در دور دوم علی شهبازی ١۵ رای و علیرضا یادگاری ١٢ رای کسب کردند و ٢ رای نیز باطله اعلام شد. 

در نهایت علی شهبازی با اخذ اکثریت آرا از مجمع، به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان برای چهار سال آینده انتخاب شد. 

همچنین شیدا رونقی به عنوان نایب رییس بانوان، حجت سلطانی به عنوان خزانه دار، محمدعلی اسدی به عنوان کارشناس خبره و غلامرضا نظری و صدیقه جعفری به عنوان اعضای هیأت رییسه از سوی مجمع رای اعتماد گرفتند.