1403/01/10

فزونخواه: انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی در نمایشگاه اسپورتکس حضور خواهد داشت

سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، انجمن بدنسازی در نمایشگاه اسپورتکس 1401 غرفه خواهد داشت. 

پژمان فزونخواه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی که زیر نظر فدراسیون بدنسازی فعالیت می کند، قصد دارد به نمایندگی از فدراسیون در نمایشگاه اسپورتکس حضور پیدا کند. 

وی افزود: این نمایشگاه 14 الی 17 تیرماه به میزبانی مرکز نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و ما با هماهنگی های صورت گرفته یک غرفه در این نمایشگاه خواهیم داشت. این اتفاق برای نخستین بار رخ می دهد و امیدوارم با استقبال خوبی از سوی مردم و علاقه مندان به بدنسازی مواجه شود.

سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی همچنین تصریح کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه توسعه ورزش همگانی و معرفی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و به ویژه رشته هایی که زیر نظر انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فعالیت می کنند، خواهد بود. 

فزونخواه در پایان افزود: برنامه های متنوعی برای حضور در این نمایشگاه خواهیم داشت که بعد از نهایی شدن به زودی جزییات آن را اعلام می کنیم.