1403/01/09

لطفی پور: بدنسازی در آب در سطح حرفه ای و آماتور به کار می آید/ فعالیت های خود را با همکاری استان ها آغاز می کنیم

سرپرست کمیته بدنسازی در آب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: این کمیته برای رشد و توسعه همه جانبه در سطح کشور نیازمند همکاری و مساعدت هیات های استانی است.

عفت لطفی پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های کمیته بدنسازی در آب اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از ریاست و اعضای هیات رییسه فدراسیون به پاس تصویب آیین نامه و مقررات و تشکیل کمیته بدنسازی در آب تشکر و قدردانی کنم. رشته پر مخاطب بدنساری در آب در همه تیم های مطرح رشته های مختلف ورزشی در دنیا به صورت تخصصی دنبال می شود و عموم مردم در هر سنی و متناسب با سطح آمادگی خود از نظر جسمی و شرایط حاکم بر عملکرد مورد نیاز در زندگی روزمره نیز به فعالیت در این رشته می پردازند.

وی افزود: با توجه به ماهیت محیط های آبی و تاثیرگذاری آن ها و سبک شدن وزن بدن که منجر به برداشت فشار از روی مفاصل آسیب پذیر از جمله مفصل زانو شده و شرایطی مطمئن برای انجام فعالیت رقم می زند، رشته بدنسازی در آب شرایطی را فراهم می کند تا هر کس با توجه به سلیقه و سطح توانایی خود و مهمتر زمانی که قادر به اجرای تمرینات بدنی به هر علتی در خشکی نیست در آب به فعالیت بپردازد.

سرپرست کمیته بدنسازی در آب همچنین تصریح کرد: این کمیته برای رشد و توسعه همه جانبه  در سطح کشور نیازمند همکاری و مساعدت همه عزیزان در هیات های استانی است که با تشکیل کمیته های متناظر و معرفی مسئولین به فدراسیون و حمایت از برنامه های این کمیته برابر تقویم سالیانه و قوانین و مقررات مصوبه، اقدامات لازم را در کمیته بدنسازی در آب  اجرایی نمایند.

لطفی پور در ادامه گفت: برگزاری دوره های مدرسی، مربیگری و داوری، برگزاری  کارگاه ها به منظور دانش افزایی و ارتقاء سطح مربیان، برگزاری مسابقات بدنسازی در آب در رده های سنی مختلف، برگزاری سمینار و همایش ها به منظور آگاهی عموم مردم و... از جمله مواردی است که کمیته بدنسازی در آب در اولویت برنامه های خود قرار داده است. امیدوارم بتوانیم بستر مناسبی برای  تحقق اهداف پیش رو فراهم نموده تا این رشته به جایگاه و محبویت خود در سطح کشور برسد.