1403/01/09

اعلام مقررات فنی مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم انتخابی تیم ملی/ رکورد ورودی تمامی اوزان مشخص شد

رکوردهای ورودی تمامی اوزان در رده های سنی مختلف جهت حضور در مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم انتخابی تیم ملی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای 23 الی 28 فروردین 1401 به میزبانی مجتمع تفریحی امامت شهرستان چالوس در استان مازندران برگزار می گردد.

این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های جهانی آفریقای جنوبی و آسیایی هنگ کنگ را دارد، بدون تماشاگر و طبق قوانین IPF برگزار می شود.

بخشنامه این رقابت ها صادر و به هیات های استانی ابلاغ شده است و آن را می توانید در فایل پیوست به صورت کامل مشاهده کنید.

ورزشکاران باید برای ثبت نام در مسابقات عضو سامانه ملی بدنسازی شده و در لینک مسابقات نام نویسی کنند. البته تیم ها در قالب باشگاهی با مجوز کمیسیون ماده 5 در مسابقات حاضر خواهند شد و باید حتما معرفی نامه هیات های استانی را داشته باشند.

این دوره از رقابت ها در اوزان 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120، 120+ کیلوگرم برگزار می شود و وزن 53 کیلوگرم هم مختص رده های سنی نوجوانان و جوانان است.

کنگره فنی مسابقات پرس سینه 23 فروردین از ساعت 19 و کنگره فنی مسابقات پاورلیفتینگ 25 فروردین از ساعت 19 با حضور سرپرستان تیم ها برگزار می شود و داشتن شناسنامه از سوی ورزشکاران الزامی است.

وزن کشی مسابقات هر روز از ساعت 19 الی 20:30 و رقابت ها با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از ساعت 21 آغاز می شود.

رکورد ورودی برای اوزان مختلف در تمامی رده های سنی به شرح زیر اعلام شده است: