1403/01/09

‎امیری: علاقه مندان برای شرکت در کلاس های مربیگری به سایت فدراسیون مراجعه کنند/ مجوز برگزاری دوره ها هر سال باید تمدید شود

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: شرکت کنندگان در تمامی دوره ها می بایست مبلغ شهریه ها را به حساب فدراسیون واریز کنند.


‎ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص تبلیغات صورت گرفته برای برخی از دوره های مربیگری که بدون مجوز فدراسیون اظهار داشت: به اطلاع کلیه علاقمندان به شرکت در دوره های مربیگری و سمینارهای مربوط به آن می رساند تنها مرجع اعتبار سنجی دوره های آموزشی، سایت رسمی و یا صفحه رسمی فدراسیون در اینستاگرام به آدرس IRANBBF است. 

وی افزود: شرکت کنندگان در تمامی دوره ها می بایست مبلغ شهریه ها را به حساب فدراسیون واریز کنند و در غیر اینصورت مسئولیت واریز به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی همچنین تصریح کرد: کلیه مجوزهای اعطا شده به ارگانها و دانشگاهها در سال ۱۴۰۰ جهت برگزاری دوره های مربیگری و سمینارها در همان سال معتبر بوده و برای تمدید در سال جدید مجددا بایستی مجوز رسمی از فدراسیون دریافت شود.

امیری در پایان گفت: از تمامی علاقه مندان می خواهیم که برای شرکت در دوره های مربیگری و سمینارهای مربوط به فدراسیون بدنسازی حتما از مراجع رسمی اقدام کنند چون سایر دوره ها از نظر فدراسیون ارزش و اعتباری نخواهد داشت.